کدخبر : 23011 تاریخ انتشار :
A

سعید دقیقی: برگشتم تا در خدمت مردم قزوین باشم

سعید دقیقی: برگشتم تا در خدمت مردم قزوین باشم

سرمربی شمس آذر می‌گوید برد این تیم برابر مس رفسنجان مدیون زحمت و تلاش بازیکنانش است.

به گزارش ورزش 360 سعید دقیقی پس از برد برابر مس رفسنجان در هفته هفتم لیگ برتر در نشست خبری، اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی را به همه زحمتکشان و عزیزانی که در استادیوم‌ها نظم و امنیت را برقرار می‌کنند، تبریک می‌گویم. می‌دانستم با تیمی بازی داریم که یک مربی با سبک خاصی مدیریت فنی این باشگاه را بر عهده دارد؛ فوتبال مالکانه، بازی‌سازی از عقب و بازیکنان باکیفیتی دارند. همچنین با امکاناتی که باشگاه مس در اختیار دارد و مدیری توانمند همچون آقای پورمحمدی مسئولیت باشگاه را دارد می‌دانستم بازی سختی خواهیم داشت.

وی افزود: سعی کردیم نظم بازی آن‌ها را به هم بزنیم در روزی که بازیکنانم پرتلاش و دونده بودند، مقداری از لحاظ تاکتیکی نسبت به بازی‌های گذشته عقب بودیم و در مباحث فاز بعد از توپ گیری از حریف، وقتی پرس می‌گذاشتیم، انتقال به نفر بعدی خوب نبود ولی بازیکنان زحمت کشیدند و حقشان بود این سه امتیاز را به خاطر بازی بسیار باکیفیت به دست بیاورند. آن ها هم تیم خوبی بودند.

او ادامه داد: خدارا شکر که امروز لطف و عنایتش شامل حال ما شد. ان‌شاءالله از بازی‌های آینده با استرس کمتر بازی می کنیم. چون جایگاه جدولی ما باید بهتر می‌شد استرس در آن تاثیرگذار بود؛ ان‌شاءالله در بازی‌های آینده سعی می‌کنیم با جوانان پرتلاش که آینده درخشان دارند، هم کیفیت بازی بهتر و بیشتر و هم نتایج بهتر باشد.

دقیقی درباره پیشنهاد مس رفسنجان در ابتدای فصل به او، گفت: من سرمربی باشگاه شمس آذر بودم. شمس آذر مشکلات مالی بابت رفع نیازهایش داشت. در آن تاریخ نزدیک عید بود و هزینه‌ها را سربار کرده بود و مجبور بود درآمدزایی کند. با رضایت 20 میلیاردی دو بازیکن قرار بود در خدمت باشگاه مس باشیم. 10 روزی در خدمت مجموعه باشگاه بودیم چون محدودیت زمانی گذاشته بودیم که اگر نشد برگردم، به بازیکنان هم قول داده بودم، که اگر مشکلات رفع نشود جدا شوم، مشکلات باشگاه شمس با فروش دو بازیکن به دو باشگاه سپاهان و تراکتور رفع شد و من برگشتم تا در خدمت مردم قزوین باشم و یک مربی با کیفیت و با اخلاق مسئولیت فنی باشگاه مس را بر عهده گرفت.

او افزود: تیمی که یک هفته به مسابقات مانده بود را تحویل گرفتم و در فصل نقل و انتقالات جذبی نداشتیم، اما کیفیت خوبی داشتیم. خدا لطف کرد در حالی که در چهار بازی می‌توانستیم صددرصد برنده باشیم. به جز ملوان، در هر بازی شایسته پیروزی بودیم. امروز بازی برابری بود، مزد زحمت و تلاش بازیکنان را گرفتیم. فکر می‌کنم بخاطر سختی‌هایی که تحمل کردیم خداوند به ما عنایت داشت. ما باید شاکر باشیم و تلاش بیشتری کنیم.

سرمربی شمس آذر درباره دو صحنه مشکوک به پنالتی برای مس نیز گفت: توپ در مالکیت گلر بود و برخورد سنگینی داشت که نزدیک به مصدومیت بود. آقای تارخ روی همه صحنه‌ها مسلط بود، مطمئنا خود داور نزدیکترین فرد بود و گفتند برخوردی با دست نداشت و به هیچ وجه پنالتی نبود.

خبرنگاری پرسید اگر سرمربی بودید با توجه به امکانات باشگاه، تیم را در همین جا اسکان می‌دادید؟ دقیقی گفت: من که الان نیستم و نباید جای کسی صحبت کنم ولی مشکلاتی که در این یکی دو سال مجموعه مس داشته و حساسیت‌هایی که بود و اتفاق افتاده است، لازم است با فکر و تمرکز بیشتر برگردند و موضوعات را مدیریت کنند چون امکانات تمرینی خوبی اینجا دارند. در تهران هم زمین خیلی خوب در اختیار دارند و می‌شود مدیریت کرد. می‌توانند نزدیک بازی‌های خانگی سه چهار روز قبل از بازی، اینجا باشند و بعد از پایان ریکاروری، در تهران تمرین داشته باشند. آقای نویدکیا را همه جانبه قبولش دارم، باید قدرش را بدانید. حتما  خواسته شرایط را به سمتی ببرد که تیم بهتر شود چون بازیکنان شایسته‌اند و جایگاهشان قطعا بهتر از این است.

 

منبع ايسنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار