کدخبر : 6548 تاریخ انتشار :
A

علی دایی مرد اول پروژه تابستانی پرسپولیس؟

علی دایی مرد اول پروژه تابستانی پرسپولیس؟

رضا درویش از طرفداران سرسخت علی دایی است و ارتباط خوبی با وی دارد.

به گزارش ورزش 360، رضا درویش از زمانی که به پرسپولیس آمد به‌دنبال این بود که دایی را به‌عنوان سرمربی سرخپوشان معرفی کند. در سال اول مدیریتش وقتی پرسپولیس با یحیی هیچ جامی را به‌دست نیاورد، منتظر استعفای او بود تا سریعا دایی را جایگزینش کند اما یحیی از این مساله باخبر شد و اعلام کرد که می‌خواهد تا پایان قرارداد سه‌ساله‌اش در پرسپولیس بماند. در همین راستا یحیی ماند و با پرسپولیس در یک فصل دو جام کسب کرد.

او برای ماندن در جمع سرخپوشان دچار تردید شد و چند هفته‌ای نیز باشگاه پرسپولیس را در بلاتکلیفی قرار داد تا درویش بار دیگر فرصت پیدا کند با دایی وارد مذاکره شود اما مجددا یحیی تصمیمش این بود که به قراردادش احترام گذاشته شود و در تیم بماند. یحیی این انتظار را داشت که درویش بعد از کسب دو جام به وی پیشنهاد تمدید قرارداد را بدهد که این اتفاق رخ نداد و تنش‌ها بین این دو آغاز شد تا در نیم‌فصل به جدایی یحیی ختم شد.

این بار هواداران پرسپولیس خواهان بازگردان برانکو ایوانکوویج به پرسپولیس شدند اما درویش گزینه اولش دایی بود اما شهریار ترجیح داد جانشین یحیی نشود و در ادامه، مذاکرات با برانکو هم نتیجه مثبتی درپی نداشت. اما در پروژه تابستانی درویش برای ساختن تیمی قدرتمند و به ادعای خودش در سطح مدعی بودن برای قهرمانی آسیا، همچنان دایی گزینه اول او برای سرمربیگری پرسپولیس است.

شهریار در تازه‌ترین صحبت‌هایش به دو نکته بسیار مهم اشاره کرد؛ اول اینکه برای بازگشت به فوتبال دیگر ممنوع‌الکار نیست و هر زمان بخواهد می‌تواند به دنیای مربیگری برگردد. او همچنین تاکید کرد که به هیچ عنوان اعلام بازنشستگی نکرده و یک روز به فوتبال باز خواهد گشت. اظهارنظری که خیلی‌ها آن را بازگشت زودهنگام او به فوتبال تعبیر کردند. نزدیکان درویش مدعی‌اند که او برای اینکه تابستان دایی را به پرسپولیس بیاورد بسیار مصر است.

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار