کدخبر : 23245 تاریخ انتشار :
A

پرسپولیس خسیس‌ترین تیم لیگ ایران

پرسپولیس خسیس‌ترین تیم لیگ ایران

در اولین بازی فصل و در همان دقیقه نخست پرسپولیس با خط دفاع و دروازه‌بان جدیدش مقابل یک اوت دستی بلند غافلگیر شد و گل خورد اما موقعیت زیادی به ذوب‌آهن نداد. هفته دوم اما شرایط تغییر کرد. پرسپولیس مقابل تراکتور در تبریز هم گل خورد هم موقعیت‌های زیادی به حریف داد. با این حال از بازی با فولاد و نیمه دوم آن مسابقه کم کم شرایط بهتر شد تا جایی که حالا تیم گاریدو آمار جالبی را ثبت کرده است.

به گزارش ورزش 360، پرسپولیس در چهار برد اخیر خود مقابل فولاد، آلومینیوم اراک، استقلال و چادرملو اردکان گلی دریافت نکرده و البته نکته مهم‌تر اینکه موقعیت جدی هم به حریفانش نداده است.

در واقع تیم گاریدو برخلاف لیگ نخبگان در لیگ برتر از این حیث عملکرد جالبی داشته و سازمان دفاعی این تیم که بعد از اضافه شدن میلاد محمدی به ثباتی نسبی رسیده است عملکرد مطلوبی در این زمینه داشته است.

پرسپولیس مقابل الاهلی گل خورد و موقعیت‌هایی هم به حریف داد اما اوضاع مقابل پاختاکور بدتر شد چرا که شانس‌های گل بیشتری به حریفش داد و البته دروازه‌اش را باز شده دید. نکته‌ای که در بازی‌های لیگ برتر به چشم نمی‌خورد.

در بازی اول امید گل ذوب‌آهن 0.54 بود و دو شوت به چهارچوب دروازه گندوز زدند. در بازی تبریز تراکتور 8 شوت به چهارچوب سرخ‌ها زد و امید گلش به 1.21 رسید. فولاد اما فقط یک شوت به چهارچوب پرسپولیس زد و 0.‌38 بود. در چهارمین مسابقه و مصاف با آلومینیوم حریف در خانه خود فقط یک شوت به چهارچوب پرسپولیس زد و امید گل ایرالکو 0.55 ثبت شد. در مصاف با استقلال و دربی سنتی نیز امید به گل آبی‌ها تقریباً نصف پرسپولیس بود و به 0.‌64 رسید و این حریف هم فقط 2 شوت در چهارچوب سرخ‌ها زد. سرانجام مقابل چادرملو حریف بدون شوت در چهارچوب آمار عجیب 0.‌13 در امید گل را ثبت کرد تا مشخص شود هر چقدر پرسپولیس در فاز حمله خوب نبوده در دفاع موفق عمل کرده است.

اما در لیگ نخبگان و در مصاف با الاهلی، حریف 11 شوت و 4 شوت در چهارچوب پرسپولیس زد و امید گل این تیم 1.‌02 بود که با توجه به آن ضربه پنالتی به 2.13 رسید. در مصاف مقابل پاختاکور این تیم با وجود موقعیت‌های زیاد 19 شوت زد که فقط 4 تا از آنها در چهارچوب بود و امید به گل این تیم در کلیت بازی به 0.‌69 رسید.

 

منبع ایران ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار