کدخبر : 5252 تاریخ انتشار :
A

خمس: به یک شرط بازیکن جدید می‌خریم!

خمس: به یک شرط بازیکن جدید می‌خریم!

پاکو خمس اعلام کرد که اولویت او برای خرید مهاجم و وینگر بوده است.

به گزارش ورزش 360، تیم تراکتور با خرید دو مهاجم، تلاش کرده تا جای خالی بازیکنان موردنظر پاکو خمس را در این تیم پر کند. با این حال در ابتدای نقل و انتقالات تراکتور مذاکراتی را با علیرضا علیزاده، هافبک دفاعی گل‌گهر برای انتقال به این تیم انجام داد که البته نتیجه موردنظر را نداشت.

با این حال پاکو خمس می‌گوید اولویت او از ابتدای نقل و انتقالات خرید وینگر بوده و او معتقد است که برای خرید هافبک دفاعی باید بازیکنانی بهتر از نفرات موجود (صفا هادی) به تیم منتقل شوند.

خمس در این باره گفت: حرف و حدیث‌های زیادی وجود داشته که ما به هافبک دفاعی نیاز داریم اما اگر نتوانیم در بازار هافبک دفاعی که بهتر از بازیکنان فعلی خودمان باشد پیدا کنیم، اگر جذب‌شان کنیم، هزینه بیهوده کرده‌ایم.

وی افزود: من با این کار موافق نیستم. به هر حال نهایت همکاری را با هم می‌کنیم تا بازیکنان موردنیاز تیم را جذب کنیم. باز هم باید تاکید کنم از تیمی که داریم بسیار راضی هستم و از دیدن بازی‌ها و تغییرات‌شان بسیار لذت می‌برم و تمام تلاش‌مان این است که بهترین تیم ممکن را بسازیم تا بتوانیم در نیم فصل دوم به بهترین نحو ممکن رقابت کنیم.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار