کدخبر : 13591 تاریخ انتشار :
A
امیدوارم نکونام بماند

گوستاوو بلانکو: تهران شبیه به مندوسا آرژانتین است

گوستاوو بلانکو: تهران شبیه به مندوسا آرژانتین است

با گوستاوو بلانکو از استقلال و نکونام تا آرژانتین گپ و گفت جالبی داشتیم.

 

به گزارش ورزش 360، گوستاوو بلانکو یکی از بازیکنان خارجی باکیفیت لیگ فصل گذشته بود که در هفتنه های پایانی گل های حساسی برای استقلال به ثمر رساند. در زیر گفتگوی کامل ما را با ستاره آرژانتینی آبی پوشان می‌خوانید.

بازی زیبا یا نتیجه تحت هر شرایطی؟هرکسی فلسفه خودش را دارد

درباره بازی زیبا یا زیبا بازی کردن، هرکسی برداشت و فلسفه خودش را دارد و همه نمی‌توانند در این مورد مثل یکدیگر فکر کرده و برداشت مشابهی داشته باشند. اما این‌طور هم نیست که در فوتبال همیشه توپ و مالکیت دست شما باشد. برخی مواقع باید دفاع کنید یا بدوید و این به نظرم خودش بخشی از زیبا بازی کردن است.

زیبا بازی کردن فقط مالکیت توپ نیست. ضمن اینکه شما برای موفقیت فقط نباید به‌دنبال این مقوله باشید، چون بردن و کسب 3 امتیاز در بازی از همه‌چیز مهم‌تر است.

صحبت درباره رفتن نکونام؟ امیدوارم این مربی شایسته به کارش ادامه دهد

اینکه می‌گویید عده‌ای اعتقاد دارند نکونام باید برود؛ از نظر من امسال نکونام کار بزرگی را در استقلال انجام داد. ما امتیازات زیادی را کسب کردیم.

هیچ کسی هیچ چیزی را دو دستی به ما تقدیم نکرد و این شایستگی نکونام را نشان می‌دهد امیدوارم این سرمربی در استقلال به کارش ادامه بدهد و بتواند با تجربیاتش به این تیم کمک کند و در سال جدید موفق باشد. 

 گلهایم در فصل قبل؟کمی طول کشید با شرایط آشنا شوم

فکر می‌کنم به‌خاطر عادت کردن به شرایط جدید بود که این اتفاق افتاد. درهرصورت من در اواسط فصل از یک خانه به خانه جدیدی منتقل شدم، چون خانه قبلی‌ام را دوست نداشتم. ضمن اینکه وقتی شما وارد یک کشور جدید می‌شوید کمی طول می‌کشد که با مسائل فوتبالی و غیرفوتبالی آن کشور آشنا شوید و این باعث می‌شود از لحاظ حرفه‌ای در ادامه فصل عملکردتان بهتر و بهتر شود. 

فکر می‌کنم عادت کردن به یک تیم و کشور جدید و یک لیگ متفاوت یک مقدار سخت است. خوشبختانه من این شرایط را گذراندم و مطمئنم از این پس شرایط برایم در ایران متفاوت خواهد بود. 

رضایت نکونام؟ مهاجم هستم اما وظایف مهم دیگری برای تیم داشتم

من مهاجم هستم و می‌دانم که وظیفه اصلی یک مهاجم گل زدن است اما برخی مواقع این اتفاق نمی‌افتد. از طرفی هم خیلی دوست دارم در هر بازی تحت هر شرایطی به تیمم کمک کنم. در واقع این کمک می‌تواند گل زدن باشد یا فضا‌سازی که بازیکنان دیگر از این فضا استفاده کنند.

فشار آوردن و پرس کردن از بالا از مهاجم‌ها شروع می‌شود و اینکه ما بتوانیم فشار بیاوریم و با پرس در زمین حریف توپگیری کنیم این به همه ما کمک می‌کند که نزدیک به دروازه حریف باشیم و در فضا و زمین حریف بازی کنیم. 

نکونام؟ کار کردن با او باعث افتخار است

 

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار