کدخبر : 13537 تاریخ انتشار :
A

گل‌گهر سیرجان؛ سپاهان را ببرو آسیایی شو!

گل‌گهر سیرجان؛ سپاهان را ببرو آسیایی شو!

باشگاه گل گهر برای دومین سال پیاپی مجوز حرفه‌ای آسیا را دریافت کرد.

به گزارش ورزش 360، باشگاه گل گهر سیرجان موفق شد از موانع سال‌های گذشته عبور کند و برای دومین سال پیاپی مجوز حرفه‌ای بگیرد.

به گزارش ورزش‌سه ،  کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) روز گذشته به‌صورت رسمی اسامی باشگاه‌هایی را که مجوز حرفه‌ای‌شان برای حضور در رقابت‌های مختلف باشگاهی آسیا در فصل 25-2024 صادر شده منتشر کرد که بر این اساس نام باشگاه گل‌گهر سیرجان نیز برای دومین سال پیاپی در این لیست قرار دارد.  

در بین باشگاه‌های ایرانی و به جز گل‌گهر، باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال تهران، سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک موفق به کسب مجوز حرفه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا شده‌اند.

گفتنی است باشگاه‌هایی که مجوز حرفه‌ای دریافت نکرده‌اند، حتی در صورت راهیابی به لیگ نخبگان آسیا، حق حضور در این رقابت‌ها را نخواهند داشت.

گل گهر تا ساعاتی دیگر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف سپاهان می‌رود و امیدوار است که با پیروزی برابر این تیم و راهیابی به فینال و در نهایت قهرمانی در رقابت‌های جام حذفی به مرحله پلی آف لیگ نخبگان آسیا راه پیدا کند‌.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار