کدخبر : 23165 تاریخ انتشار :
A

خاتون ایران 1 - ملبورن سیتی 2؛ شکست آبرومندانه در گام نخست

خاتون ایران 1 - ملبورن سیتی 2؛ شکست آبرومندانه در گام نخست

خاتون با متحمل شدن شکست خفیف مقابل قهرمان استرالیا، نتیجه‌ای آبرومندانه در نخستین تقابل در مرحله گروهی لیگ قهرمانان کسب کرد.

به گزارش ورزش 360، مرحله گروهی لیگ قهرمانان زنان آسیا برای خاتون بم، تنها نماینده کشورمان در این رقابت‌ها، از ظهر امروز آغاز شد. خاتون که در این مرحله با قهرمانان استرالیا، فیلیپین و چین تایپه هم‌گروه است؛ برای شگفتی‌سازی باید در پایان این مرحله حتما در جمع سه تیم بالا قرار بگیرد تا در صورت کسب رتبه اول و یا دوم در گروه خود به طور مستقیم راهی مرحله بعدی شود و در صورت قرار گرفتن در جایگاه سوم، شانس صعود به عنوان بهترین تیم سوم را داشته باشد.

خاتون در نخستین تقابل خود مقابل قهرمان استرالیا، در نیمه نخست با دریافت دو گل مغلوب این تیم شد اما در نیمه دوم با تغییر تاکتیک در جبران یکی از گاوهای خورده موفق بود. تک گل خاتون در این مسابقه را مونا حمودی از روی نقطه کرنر مستقیما وارد دروازه حریف ایران کرد تا با این نتیجه، خاتون به دو مسابقه بعدی خود و قرار گرفتن در جمع سه تیم برتر گروه امیدوار باشد.

شاگردان مرضیه جعفری در دومین تقابل خود روز چهارشنبه ۱۸ مهر ماه به مصاف کایا ایلویلو فیلیپین خواهند رفت.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار