کدخبر : 23169 تاریخ انتشار :
A

رونمایی از قرارداد سیدحسین حسینی با استقلال!

رونمایی از قرارداد سیدحسین حسینی با استقلال!

مبلغ قرارداد سیدحسین حسینی با استقلال فاصله زیادی با سایر دروازه‌بانان ملی‌پوش دارد.

به گزارش ورزش 360، سیدحسین حسینی سال‌هاست که در استقلال حضور دارد و کاپیتان اول این تیم محسوب می‌شود. البته در این بین برخی بازیکنان که عملکرد فنی آن‌ها هیچ‌جای دفاعی ندارد و اکنون مصدوم هستند، تصور می‌کنند بزرگ تیم هستند که قطعا این موضوع با واقعیت فاصله زیادی دارد.

فصل گذشته که استقلال با مشکل سقف بودجه دست‌وپنجه نرم می‌کرد و آبی‌ها نمی‌توانستند قرارداد برخی از بازیکنان خود را ثبت کنند، این سیدحسین حسینی بود که در کاهش رقم قرارداد خود پیش‌قدم شد و سپس در طی تماس‌هایی جداگانه با سایر بازیکنان، از آن‌ها درخواست کرد به‌خاطر استقلال، چشم خود را روی بخشی از قراردادهایشان ببندند.

سیدحسین حسینی که در ابتدای لیگ بیست‌وچهارم سرنوشت او در استقلال مشخص نبود و در این مدت بی‌مهری‌های زیادی همچون مذاکره با بیرانوند و خرید یک گلر بوسنیایی دید، پس از برتری استقلال در دیدار شب گذشته برابر هوادار، در جمع خبرنگاران گفت: “اگر هواداران استقلال رقم قرارداد من را ببینند می خندند در حالی که از یک باشگاه دیگر با من تماس گرفتند و گفتند به اینجا بیا ۵۰ میلیارد به تو می دهیم”.

این بخش از صحبت‌های سیدحسین باعث شده برای هواداران استقلال این سوال ایجاد شود که رقم قرارداد حسینی چقدر است؟

بخشی از اهالی فوتبال بر این باور هستند که رقم قرارداد حسینی چیزی حدود ۳۰ میلیارد تومان یا بیشتر است اما این موضوع صحت ندارد. طبق پیگیری‌های خبرنگار فوتبالی مشخص شد رقم قرارداد حسینی با آبی‌ها تنها ۱۵ میلیارد تومان است.

مدیران استقلال پیش از آغاز لیگ بیست‌وچهارم به کاپیتان خود اعلام کرده بودند قرارداد او را اصلاح می‌کنند اما تا این لحظه چنین اتفاقی رخ نداده است و قرارداد حسینی با سایر دروازه‌بانان ملی‌پوش فاصله زیادی دارد.

 

منبع فوتبالی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار