کدخبر : 23173 تاریخ انتشار :
A

طلسم شکست؛ رئال مادرید و خرید زمستانی

طلسم شکست؛ رئال مادرید و خرید زمستانی

مارکا امروز نوشت که رئال مادرید نظرش را عوض کرده و بعد از 6 سال در بازار انتقالات زمستانی امسال بازیکن می‌خرد.

به گزارش ورزش 360، رئال مادرید به دنبال یک مدافع مرکزی برای زمستان است و حالا پس از مصدومیت کارواخال، به دنبال یک مدافع کناری راست نیز خواهد بود. همه چیز نشان می‌دهد که در ژانویه آینده، شش سال پس از آخرین خرید زمستانی، این باشگاه در زمستان خرید خواهد کرد.

بازار زمستانی در پنج سال گذشته برای رئال مادرید به نوعی منطقه ممنوعه بوده است. براهیم دیاز در این زمینه درب را بست و هیچ‌کس پس از او در زمستان به رئال ملحق نشد. این موضوع تقریباً شش سال پیش اتفاق افتاد.

فلورنتینو پرز و خوزه آنخل سانچز دیگر به تقویت تیم در نیم‌فصل اعتقاد نداشتند. نام‌هایی مانند مارسلو، ایگواین، دیگو لوپز، پانوچی، آدبایور و کاسانو که در زمستان به رئال ملحق شدند، دیگر خاطره شده‌اند. همچنین باید به کاسمیرو اشاره کرد که پس از یک توافق فوق‌العاده به تیم پیوست.

با این حال امسال همه چیز تغییر کرده و نیاز به یک مدافع مرکزی احساس می‌شد، اما پس از بازی با ویارئال، نیاز به خرید فوری یک مدافع راست نیز حس می‌شود.

مارکا امروز نوشت که رئال برای زمستان روی یورل هاتو از آژاکس، کاستلو لوکبا، مدافع مرکزی فرانسوی لایپزیش و ویکتور ریس، مدافع میانی پالمیراس، تمرکز کرده است. 

و همچنین یک مدافع کناری

مصدومیت کارواخال در دقیقه آخر بازی با ویارئال، که آسیب‌دیدگی رباط صلیبی زانوی راست او تأیید شده و به هشت ماه دوری از میادین نیاز دارد، جستجو برای یک مدافع راست را نیز موجب شده است. موضوعی که برای تابستان آینده در نظر گرفته شده بود. تصمیمات در روزهای آینده اتخاذ خواهد شد. الکساندر آرنولد یکی از گزینه‌هایی است که مطرح شده، اما همه چیز به احتمال عدم تمدید قرارداد او و آزاد شدنش مربوط می‌شود و نه مذاکره در ژانویه با لیورپول. حالا باید دید باشگاه انگلیسی با بازیکنش چه خواهد کرد.

تا زمان باز شدن بازار در ژانویه، آنچلوتی تنها لوکاس واسکز، را به عنوان جانشین تخصصی کارواخال دارد.

در آکادمی بازیکنانی مانند دیوید خیمنز و لورن آگوادو حضور دارند و همچنین فورتئا که برای کاستیا بازی می‌کند، اما در حال حاضر به نظر می‌رسد که فاصله زیادی برای پیوستن به تیم اصلی دارند. تصمیمات به زودی اتخاذ خواهد شد، همانطور که خود آنچلوتی در کنفرانس خبری‌اش گفت.

الکس خیمنز تابستان گذشته به میلان فروخته شد، رقیب رئال مادرید در لیگ قهرمانان. باشگاه گزینه خرید مجدد را دارد، اما منطقی نیست که در این ژانویه از آن استفاده کند. او هنوز در تیم اول میلان در این فصل بازی نکرده است.

کمتر از سه ماه تا باز شدن پنجره انتقالات ژانویه باقی مانده و باید دید رئال در نهایت برای تقویت دفاع میانی و دفاع راست خود در یک فصل شلوغ، روی چه بازیکنانی به جمع‌بندی نهایی خواهد رسید.


 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار