کدخبر : 11540 تاریخ انتشار :
A

نقش استقلال در تعیین نام تیم سقوط کننده

نقش استقلال در تعیین نام تیم سقوط کننده

وضعیت انتهای جدول به نحوی است که تنها سرنوشت تیمهای پیکان و نساجی دست خودشان است.

به گزارش ورزش ۳۶۰، وضعیت انتهای جدول به نحوی است که سرنوشت تیمهای پیکان و نساجی دست خودشان است و این دو تیم اگر بتوانند سه بازی باقیمانده را پیروز شوند قطعا در لیگ برتر ماندنی خواهند بود ولی نکته اینجاست که این دو تیم از سه هفته پیش روی خود، دو حریف مشترک دارند؛ استقلال و فولاد!

انگیزه مضاعف این حریفان مشترک، کار را برای شاگردان عنایتی و الهامی سخت می‌کند و شاید بزرگترین تفاوت احتمالی در تاکتیک آنها نسبت به رقبایشان در جنگ بقا را رقم بزند. استقلال خوزستان بجز بازی سختی که در تهران مقابل پرسپولیس دارد، کارش برای امتیاز گرفتن از مس رفسنجان و هوادار دشوار نیست و صنعت نفت هم که بخاطر قعرنشینی چیزی برای از دست دادن ندارد، با تمام قوا به میدان خواهد رفت.

از همه مهمتر اینکه شاید دو بازی مستقیم فولاد با پیکان و نساجی تاثیر زیادی در معادلات انتهای جدول داشته باشد منتها در کنار این دیدارها که حکم فینال دارند، مصاف های پیکان و نساجی با استقلال نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. در واقع میتوان گفت بجز نتایج خود پایین جدولی‌ها، این تیم استقلال است که در تعیین تکلیف نام سقوط کننده به لیگ یک تاثیرگذار خواهد بود.

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار