کدخبر : 21882 تاریخ انتشار :
A

روز و ساعت دقیق بازی خیبر خرم‌آباد مقابل تراکتور؛ هفته پنجم لیگ برتر

روز و ساعت دقیق بازی خیبر خرم‌آباد مقابل تراکتور؛ هفته پنجم لیگ برتر

تیم فوتبال خیبر خرم آباد و تراکتور تبریز در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه لر آرنا به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش ورزش 360، تراکتور درحالی مهمان خیبر در خرم‌آباد است که در بازی قبل خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲ موفق شد الوکره قطر را با ۳ گل شکست دهد. شاگردان اسکوچیچ در جدول لیگ برتر ایران نیز بعد از سپاهان در رده دوم قرار دارند. آنها در آخرین بازی لیگ برتر با یک گل مغلوب ذوب‌آهن اصفهان شدند.

در طرف دیگر خیبر خرم آباد با یک برد، ۲ تساوی و یک باخت در رده هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفته است. آنها در آخرین بازی خود مقابل فولاد به تساوی یک بر یک رسیدند.

این بازی اما تحت تاثیر یک نام می‌تواند قرار بگیرد و آن عارف رستمی است. عارف رستمی چهار سال قبل در لیگ یک پیراهن خیبر خرم‌آباد را بر تن داشت و موفق شد ۱۷ گل برای این تیم به ثمر برساند و با کسب عنوان آقای گلی به لیگ برتر راه پیدا کند و در سه سال گذشته در تیم‌های ذوب‌آهن، مس کرمان و تراکتور توپ بزند.

رستمی که فصل گذشته پیراهن سرخ تراکتور را بر تن می‌کرد، پس از پایان فصل به صورت توافقی قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کرد تا به خیبر بازگردد تا این‌بار همراه با این تیم در لیگ برتر به میدان برود.

این مهاجم ۲۸ ساله اهل خرم‌آباد در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر با یکی از مهره‌های موثر خیبر تبدیل شده است. این بازیکن در چهار هفته‌ای که از مسابقات لیگ برتر سپری شده است، روی سه گل از چهار گل زده تیمش تاثیرگذار بوده تا به یکی از مهره‌های مورد اعتماد رضا مهاجری تبدیل شود‌.

رستمی که فصل گذشته تنها هشت بازی در لیگ برتر برای تراکتور انجام داد و دو گل به ثمر رساند، حالا از انگیزه ویژه‌ای برای تقابل با تیم سابق خود در هفته پنجم لیگ برتر برخودار است و با روحیه‌ای بالا خود را برای این مسابقه آماده می‌کند.

بازی دو تیم خیبر و تراکتور روز یکشنبه اول مهرماه و از ساعت ۱۹ انجام خواهد شد.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار