کدخبر : 21993 تاریخ انتشار :
A

هفته پنجم لیگ برتر | دربی اصفهان و دوئل حساس در لرستان

هفته پنجم لیگ برتر | دربی اصفهان و دوئل حساس در لرستان

دو دیدار پایانی هفته پنجم لیگ برتر روز یکشنبه در اصفهان و خرم آباد برگزار می شود.

به گزارش ورزش 360، با انجام دو دیدار  هفته پنجم لیگ برتر به پایان می رسد و   همه منتظر دربی پایتخت و ۷ بازی دیگر هفته ششم می مانند.

نگاهی به این دو بازی می اندازیم؛

ذوب آهن – سپاهان؛ دربی اصفهان

دربی اصفهان دیدار شکست ناپذیران این فصل لیگ است، زردپوشان اصفهانی با 4 برد متوالی صدرنشین هستند و ذوب آهن هم با سه مساوی و یک برد عالی مقابل تراکتور 6 امتیاز دارد.

سپاهان البته هرچقدر در لیگ برتر خوب بوده درلیگ سطح دو آسیا متزلزل و کم فروغ نشان داده این تیم هفته گذشته مقابل الوحدات اردنی تیمی کم نام و نشان زیادی  با خوش شانسی 2 بر یک شکست خورد زیرا حریف حداقل دو موقعیت عالی گلزنی را از دست داد.

سپاهان اگر مثل بازی سه شنبه شب در اردن باشد شاید ذوب آهن به دومین برد فصل خود برسد اما اگر مثل دیدارهای گذشته اش در لیگ برتر بازی کند به پنجمین برد متوالی اش می رسد. ذوب آهن در فصول اخیر مدام مقابل همشهری اش بازنده بوده است.

این مسابقه در ورزشگاه فولادشهر برگزار می شود ورزشگاه خانگی ذوب آهن که این فصل در اختیار سپاهان هم قرار گرفته و از سویی دیگر در این بازی کمک داور ویدئویی هم خواهیم داشت.

خیبرخرم آباد – تراکتور تبریز؛ اولین بازی تاریخی 

نخستین دیدار تاریخ دو تیم در لیگ برتر با استفاده از کمک داور ویدئویی برگزار می شود.

تراکتور در اسیا با درهم کوبیدن الوکره قطر برای قاره آسیا هم خط و نشان کشید با این حال هفته گذشته مقابل ذوب آهن در خانه شکست خورد تا تلنگری جدی بخورد. قرمزپوشان تبریزی فهمیدند هنوز تا قهرمانی راه درازی دارند و باید تمامی حریفان را جدی بگیرند.

خیبرخرم آباد هم فقط یک باخت دارد و در اولین حضورش در لیگ برتر بازی های با کیفیتی را به نمایش گذاشته و حتی از فولاد دراهواز امتیاز گرفت.

به نظر می رسد این بازی هم جذاب و دیدنی شود.

منبع فارس
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار