کدخبر : 21977 تاریخ انتشار :
A

کارلو آنچلوتی: در حال حاضر در بهترین سطح خود نیستیم

کارلو آنچلوتی: در حال حاضر در بهترین سطح خود نیستیم

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید وضعیت تیمش را در آستانه بازی با اسپانیول تشریح کرد.

به گزارش ورزش 360، کارلو آنچلوتی که شاگردانش فردا شب (شنبه) در هفته ششم لالیگای اسپانیا پذیرای اسپانیول خواهند بود، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: احتمال اینکه در بازی فردا از سیستم چرخشی استفاده کنیم، وجود دارد، اما در حال حاضر نمی‌خواهم در این خصوص صحبتی کنم.

وی افزود: ما دو بازی اخیرمان در لالیگا را برده‌ایم (بتیس و سوسیه‌داد) و می‌خواهیم با همین روند به کارمان ادامه دهیم. دیدم که هواداران از سبک بازی ما خوشحال و راضی هستند. سعی می‌کنیم آنها را خوشحال کنیم. هواداران ما کسب پیروزی را بیشتر از بهتر بازی کردن دوست دارند.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید تصریح کرد: ما در حال حاضر در بهترین سطح خود نیستیم، اما در حال بهتر شدن هستیم. البته همیشه اینطور بوده است و ما در ماه اکتبر معمولاً بهتر می‌شویم. فصلی خیلی طولانی در پیش داریم و نمی‌خواهیم در حال حاضر به رقبای‌مان در مسیر قهرمانی فکر کنیم.

کارلتو همچنین درباره عدم مشارکت مهاجمانش در کارهای دفاعی خاطر نشان کرد: می‌دانم که شما فکر می‌کنید تیم تعادل لازم را ندارد به خاطر اینکه وینیسیوس، امباپه و رودریگو در کارهای دفاعی کمک نمی‌کنند، اما دفاع کردن وظیفه آنها نیست.

 

منبع تسنیم
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار