کدخبر : 10850 تاریخ انتشار :
A

ترین‌های هفته بیست‌ و هفتم لیگ برتر

ترین‌های هفته بیست‌ و هفتم لیگ برتر

نساجی مازندران را باید برنده بزرگ هفته بیست‌وهفتم دانست.

به گزارش ورزش 360، شمس‌آذر قزوین، پرسپولیس تهران، تراکتور تبریز، ذوب‌آهن اصفهان، استقلال تهران و نساجی مازندران برندگان هفته بیست‌وهفتم لیگ بودند. نساجی در این میان بهترین و شاید مهم‌ترین برد را کسب کرد. این تیم در دوئل بقا مقابل استقلال خوزستان، میزبان خود را 4 بر یک شکست داد. این پیروزی ارزشمند موجب شد تا نساجی دو سهمیه در بین بهترین‌های هفته داشته باشد.

تیم هفته: نساجی مازندران

بازی استقلال خوزستان - نساجی مازندران یکی از مهم‌ترین دوئل‌های لیگ برای بقا بود. نساجی از این فرصت به بهترین شکل بهره برد و با یک پیروزی 4 بر یک مقابل میزبان خود گام بلندی در مسیر بقا برداشت. این برد قاطع‌ترین پیروزی این هفته محسوب می‌شود.

مربی هفته: ساکت الهامی (نساجی مازندران)

برد پراهمیت نساجی در خانه استقلال خوزستان موجب شد تا برای اولین‌بار در این فصل عنوان بهترین تیم و بهترین مربی به یک تیم برسد. ساکت الهامی بهترین فرد برای نجات نساجی از منطقه سقوط است، او یک‌بار دیگر ماموریتش را به خوبی انجام داد و نساجی حالا 3 امتیاز با منطقه خطر فاصله گرفته است.

پاس گل هفته: امید عالیشاه (پرسپولیس تهران)

کاپیتان پرسپولیس در دویستمین حضورش در لیگ برتر با یک پاس گل تروتمیز در جمع ترین‌ها قرار گرفت. او در محوطه جریمه هوادار صاحب توپ شد، با اینکه در موقعیت ضربه زدن بود با دید عالی یک لقمه حاضر و آماده به عیسی آل‌کثیر هدیه داد تا این مهاجم گل اول بازی را به‌ثمر برساند.

گل هفته: فریبز گرامی (ذوب‌آهن اصفهان)

یکی از بهترین گل‌های تاریخ لیگ برتر این هفته در جدال ذوب‌آهن اصفهان - پیکان تهران رقم خورد. فریبرز گرامی در دایره میانه زمین صاحب توپ شد، بدون دورخیز از همان جا با یک ضربه استثنایی پای راست دروازه حریف را باز کرد. این گل خارق‌العاده، کار را برای انتخاب گل ماه و فصل بسیار آسان کرد.

بازیکن هفته: علیرضا بیرانوند (پرسپولیس)

تا به حال سابقه نداشته تیمی با دو گل حریفش را شکست بدهد و بازیکنی بدون تاثیرگذاری روی گل‌ها بهترین بازیکن زمین شود. علیرضا بیرانوند با یک عملکرد درخشان علاوه بر اینکه بهترین بازیکن دیدار هوادار - پرسپولیس شد، عنوان بازیکن هفته را هم از آن خود کرد. بیرانوند با شش مهار و نمره 8.61 بهترین بازیکن هفته هم شد.

منبع فوتبال 360
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار