کدخبر : 12275 تاریخ انتشار :
A

مرتضی شریفی؛ بازیکنی که به موقع برگشته!

مرتضی شریفی؛ بازیکنی که به موقع برگشته!

مرتضی شریفی در بهترین فرم خود قرار دارد.

به گزارش ورزش 360، تیم ملی در بازی آخر خود در هفته اول لیگ ملت‌ها مقابل آرژانتین علی‌رغم یک بازی زیبا با نتیجه سه بر دو شکست خورد، اما در این شکست تیم ملی ایران یک بازیکن بیش از همه درخشید.

مرتضی شریفی دریافت کننده قدرتی بیست و پنج ساله ارومیه‌ای که یک فصل پر فراز و نشیب را در باشگاه اسپورتوتو ترکیه گذرانده بود، توانست با کسب بیست و شش امتیاز برابر آرژانتین ستاره تیم ملی ایران لقب بگیرد.

این بازیکن  با تجربه تیم ملی با عملکرد خوبی که از خود به نمایش گذاشت، همه را به ادامه درخشش خود امیدوار کرده است. شریفی در تیم اسپور توتو ترکیه نیز همین عملکرد خوب را در مواقعی که در زمین حضور پیدا می کرد ارائه می‌داد اما به طرز عجیبی زیاد توسط سرمربی این تیم به کار گرفته نمی‌شد.

 

شریفی تا کنون در سه بازی که برای ایران در لیگ ملت‌ها به میدان رفته سی و هشت امتیاز به دست آورده است و اگر عملکرد خود برابر آرژانتین را در هفته دوم تکرار کند، به امتیاز آورترین بازیکن تیم ملی تبدیل خواهد شد.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار