کدخبر : 9442 تاریخ انتشار :
A

مالکان جدید پرسپولیس استقلالی هستند؟

مالکان جدید پرسپولیس استقلالی هستند؟

سرانجام در این هفته کار انتقال مالکیت استقلال و پرسپولیس به صاحبان جدید انجام شد اما همچنان برخی نگرانی‌ها برای هواداران در این میان وجود دارد.

ورزش 360 - در هفته‌ای که گذشت استقلال و پرسپولیس مالکان جدید خود را شناختند. استقلال به هولدینگ متمول خلیج فارس واگذار شد که در حال حاضر بزرگترین موتور خلق ثروت در اقتصاد ایران است و پرسپولیس هم به کنسرسیومی از بانک‌های خصوصی واگذار شد.

به گزارش ورزش 360، بر اساس گزارش‌های منتشر شده سهام باشگاه پرسپولیس به بانک‌های شهر (۳۰ درصد)، ملت (۲۰ درصد)، تجارت (۲۰ درصد)، صادرات (۵ درصد)، رفاه (۵ درصد) و اقتصاد نوین (۵ درصد) انتقال پیدا کرد. در این میان و بعد از واگذاری مدیرعامل بانک شهر با سهم بیشتری از مالکیت این باشگاه تقریبا به سخنگوی رسمی گروه مالکان تبدیل شد و حتی این گمانه‌زنی‌ هم وجود دارد که بعد از رسیدگی‌های لازم بانک شهر سهام سایر شرکا را خریده و به مالک اصلی پرسپولیس تبدیل شود.

با این حال برخی شایعات درباره‌ی علایق رنگی مالک باشگاه پرسپولیس هم وجود دارد که موجب نگرانی هواداران شده است. مدیرعامل بانک شهر مهدی احمدی است که داماد محسن رضایی چهره‌ی شناخته شده‌ی سیاسی ایران است. 

محسن رضایی اهل خوزستان است. جایی که یکی از بزرگترین پایگاه‌های طرفداران استقلال در این استان بنا شده و زمزمه‌های غیر رسمی درباره علاقه‌ی محسن رضایی به این باشگاه هم وجود دارد. کما اینکه برادرش امیدوار رضایی سال‌ها در ترکیب مدیریتی باشگاه استقلال حضور داشت و یکی از چهره‌های پرنفوذ در این باشگاه بود. با این حال محسن رضایی هیچ‌گاه به صورت رسمی اعلام نکرده طرفدار کدام یک از دو تیم بزرگ پایتخت است و تنها هر از گاهی هنگام شرکت در کارزارهای انتخاباتی‌اش سر از ورزشگاه یادگار امام تبریز در می‌آورد و در جمع هواداران پرشور تراکتور حاضر می‌شود که به نظر  بیشتر کارکرد سیاسی دارد تا نشانی از علایق واقعی او.

البته که بعید است که تاثیر محسن رضایی به عنوان پدر همسر روی مهدی احمدی چنان باشد که او هم به تقلید از این چهره‌ی سیاسی رنگ تیم مورد علاقه‌اش را انتخاب کند اما شایعاتی درباره‌ی علاقه‌ مهدی احمدی به استقلال در میان هواداران پرسپولیس دست به دست می‌شود.

از جمله وقتی مهدی احمدی برای تشریح برنامه‌هایش به صداوسیما رفت و اشتباها به جای اسم پرسپولیس نام استقلال را به زبان آورد این شایعات بیشتر و داغ‌تر شد. 

کسی چه می‌داند شاید مدیرعامل بانک شهر واقعا هم استقلالی باشد اما بی شک او به عنوان یک چهره‌ی اقتصادی می‌داند که در عرصه‌ی اقتصاد خلق ثروت بیشتر از علایق شخصی مهم است و حتما این شایعات در سرنوشت پرسپولیس تاثیری نخواهد گذاشت. 

 


 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

  • مجید

    از کجا معلوم است که صاحبان استقلال پرسپولیسی نباشند.

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار