کدخبر : 23120 تاریخ انتشار :
A

صعود ۵ پله‌ای با نوشداروی سهراب و بازی جسورانه

صعود ۵ پله‌ای با نوشداروی سهراب و بازی جسورانه

استقلال در اولین تجربه مربیگری سهراب بختیاری‌زاده با این تیم و با برتری مقابل هوادار به رتبه هشتم جدول صعود کرد.

به گزارش ورزش 360، بعد از چهار هفته ناکامی استقلال برای دومین بار در طول این فصل مقابل حریفش به برتری رسید و حالا به نیمه بالای جدول صعود کرد. استقلال که در طول فصل جاری فقط در هفته نخست مقابل شمس‌آذر با نتیجه دو بر یک به برتری رسیده بود، در چهار هفته بعدی در دو بازی مقابل استقلال خوزستان و پرسپولیس متحمل شکست شد و در مصاف با ملوان و نساجی هم به تساوی رضایت داد تا بعد از پنج هفته با میانگین امتیاز دریافت یک امتیاز در هر مسابقه، با پنج امتیاز در رتبه سیزدهم جدول باشد.

اما بعد از تغییرات در راس کادر فنی آبی‌پوشان و شوکی که به این تیم وارد شد، آبی‌ها با ارائه یک نمایش هجومی مقابل هوادار به برتری دو بر یک رسیدند تا علاوه بر جشن دومین پیروزی، با پنج پله صعود به رتبه هشتم جدول صعود کنند. این در حالی است که استقلال یک بازی معوقه مربوط به هفته چهارم نیز دارد که باید در تاریخ شنبه ۱۹ آبان مقابل مس رفسنجان برگزار کند و در صورت کسب سه امتیاز در آن مسابقه، رتبه این تیم ارتقا بیشتری هم خواهد داشت.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار