کدخبر : 23134 تاریخ انتشار :
A

عکس | رجزخوانی کریستیانو رونالدو برای حریفان

عکس | رجزخوانی کریستیانو رونالدو برای حریفان

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی النصر، حالا با روحیه ای مضاعف راهی اردوی تیم ملی کشورش خواهد شد.

به گزارش ورزش 360، روزهای خوش النصر بعد از اخراج لوئیز کاسترو و روی کار آمدن استفانو پیولی همچنان ادامه دارد و یاران کریستیانو رونالدو توانستند با ارائه یک بازی کاملا برتر نسبت به میهمان خود العروبا در هفته ششم رقابت های لیگ عربستان به پنجمین برد پیاپی در همه رقابت ها برسند و حالا با چهارده امتیاز در رده سوم قرار دارند.

مطابق انتظار در این بازی نیز کریستیانو رونالدو موفق به گلزنی برای تیمش شد. او زننده نخستین گل النصر از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۱۷ بود. گل دوم النصر در دقیقه ۲۹ نیز با پاس طلایی رونالدو برای سادیو مانه به ثمر رسید. فوق ستاره ۳۹ ساله النصر حالا با روحیه ای مضاعف آماده حضور در اردوی تیم  ملی کشورش برای بازی در لیگ ملت های اروپا خواهد شد و به زودی عربستان را به مقصد لیسبون ترک خواهد کرد.

photo_2024-10-06_01-22-03

کاپیتان تیم ملی پرتغال بلافاصله بعد از پایان بازی با انتشار توییتی در شبکه اجتماعی x به همراه یک ایموجی آتش نوشت :" ما متوقف نمی‌شویم، باهم:"

او حالا با شرایط متفاوتی نسبت به آخرین حضور در اردوی تیم ملی پرتغال راهی کشورش خواهد شد. چرا که یک ماه پیش النصر با وحود درخشش رونالدو با لوئیز کاسترو در بحران عمیق فرو رفته بود اما حالا بعد از پنج برد متوالی، به اردوی سلسائو اضافه می‌شود.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار