کدخبر : 23115 تاریخ انتشار :
A

اعتراض کار دست کاپیتان داد؛ اخطار به سیدحسین بعد از بازی!

اعتراض کار دست کاپیتان داد؛ اخطار به سیدحسین بعد از بازی!

سیدرضا مهدوی پس از سوت پایان بازی، به سیدحسین حسینی به دلیل اعتراض‌های فراوان یک کارت زرد نشان داد.

به گزارش ورزش 360، در پایان بازی استقلال مقابل هوادار، سیدحسین حسینی، دروازه‌بان استقلال، به دلیل اعتراض‌های مکرر به تصمیم داور، یک کارت زرد دریافت کرد. این اتفاق پس از سوت پایان مسابقه رخ داد، وقتی حسینی که از تصمیمات داور ناراضی بود، به اعتراض‌های خود ادامه داد و در نهایت سیدرضا مهدوی، او را با کارت زرد جریمه کرد.

در دقیقه 93، صحنه‌ای بحث‌برانگیز در محوطه جریمه استقلال رقم خورد. محمد ستاری پس از برخورد با سیدحسین حسینی در محوطه جریمه سرنگون شد و داور برای بازبینی این صحنه به کمک VAR مراجعه کرد. پس از بررسی، مهدوی تصمیم گرفت یک خطای پنالتی به سود هوادار اعلام کند که گودرزی پشت توپ قرار گرفت و موفق شد گل هوادار را به ثمر برساند.

این تصمیم موجب اعتراض شدید حسینی شد، زیرا او به صحت این پنالتی اعتراض داشت. حسینی پس از دریافت گل همچنان به داور اعتراض می‌کرد و با وجود پایان بازی، اعتراض خود را ادامه داد که در نهایت این اعتراضات منجر به دریافت کارت زرد از سوی داور شد.

حسینی که تاکنون در رقابت‌های لیگ برتر موفق به ثبت کلین‌شیت نشده، امید زیادی داشت تا بتواند در این بازی دروازه‌اش را بسته نگه دارد، ولی به دلیل خطایی که خودش مرتکب شده بود، نتوانست به این هدف دست پیدا کند.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار