کدخبر : 5401 تاریخ انتشار :
A

عقیل کعبی به کربلا عراق پیوست!

عقیل کعبی به کربلا عراق پیوست!

عقیل کعبی که در نیم فصل اول در استقلال خوزستان بازی می‌کرد گفت: نیم فصل اول به چند دلیل برایم هم خوب بود هم بد .

به گزارش ورزش 360، عقیل کعبی که در نیم فصل اول در استقلال خوزستان بازی می‌کرد گفت: نیم فصل اول به چند دلیل برایم هم خوب بود هم بد . او دومین کعبی مشهور فوتبال ایران است. مدافعی خوش‌تکنیک و شوتزن که در اغلب تیمهای خوزستانی نمایش داده و حالا در عراق بازی می‌کند.

من در نیم فصل نزدیک به هشت بازی فیکس بودم و عملکرد بدی نداشتم اما در این چند بازی فقط یک برد آوردیم ولی فوتبال خوبی بازی کردیم . بیشتر بازی نکردم چون من از ناحیه کشاله ران مصدوم شدم و یک ماه بیشتر با تیم نبودم و نتوانستم به تیم کمکی کنم . بعد از برگشتنم تقریبا دو یا سه هفته بود با تیم تمرین میکردم که در تمرین با یکی از بازیکنان برخورد داشتم و دماغم شکست که تقریبا ده روز نتوانستم تمرین کنم تا همه چیز برایم بدتر بشود.

او ادامه داد: من با مربیان زیادی کار کردم و نظر مربی همیشه برای من قابل احترام بود و هست. من چند بازی روی نیمکت استقلال بودم و همیشه به بچه ها انگیره می دادم. می توانید از خود پورموسوی بپرسید. همیشه در تمرین بهترین بودم که بتوانم نظر مربی را جلب کنم ولی نشد که آنجا بمانم و برای مجموعه استقلال خوزستان آرزوی موفقیت می کنم.

این بازیکن که به عضویت تیم کربلا درآمده درباره بازی در لیگ عراق می‌گوید: من برای اولین بار لژیونر شدم و به لیگ عراق آمدم. نمی گویم لیگ قوی ایست ولی مطمئن باشید جای پیشرفت دارد. از زمین بازی و تمرین تا توپ بازی که استاندارد است را دارند و امسال به لیگشان ویدئو چک اضافه کردند. من چند پیشنهاد از لیگ یک ایران داشتم و واقعیتش دوست نداشتم بروم. لیگ برتر هم می توانستم منتظر بمانم ولی تصمیم گرفتم که به لیگ عراق بروم و اینجا خودم را پیدا کنم. من بازیکنی نیستم که تبلیغ خاضی رویم باشد و همیشه با زحمت در این فوتبال پیش رفته‌ام و امیدوارم در عراق کارم را برای تیمم خوب انجام بدهم.

منبع همشهری
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار