کدخبر : 23290 تاریخ انتشار :
A

انتقاد طباطبایی از استقلال بختیاری‌زاده

انتقاد طباطبایی از استقلال بختیاری‌زاده

درباره شرایط استقلال، استعفای نکونام و حضور سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی موقت این تیم با هادی طباطبایی به گفت و گو نشستیم.

به گزارش ورزش 360، هادی طباطبایی دروازه‌بان اسبق استقلال گفت: این تعطیلات می‌تواند فرصت مناسبی برای بهتر شدن اوضاع باشد اما با شرایط عجیب و غریبی که شاهد آن هستیم بعید می‌دانم اتفاق خاصی رخ دهد.

درباره شرایط استقلال، استعفای نکونام و حضور سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی موقت این تیم با هادی طباطبایی به گفت و گو نشستیم. حرف های تازه دروازه بان اسبق استقلال را در ادامه می خوانید:

اولین بازی استقلال تحت هدایت سهراب بختیاری زاده را چطور دیدید؟

حقیقتاً نمی‌توان گفت اتفاق خاصی را در دیدار استقلال مقابل هوادار شاهد بودیم. در واقع بازی به شکل نرمال پیش رفت و اتفاقی که باید می‌افتاد، رخ داد اما در مجموع آبی پوشان می توانستند عملکرد بهتری داشته باشند.

تغییرات خاصی در نوع بازی استقلال را با رفتن جواد نکونام  مقابل هوادار دیدید؟

نه. چیز خاصی دیده نشد. البته باید گفت شرایط و تغییراتی که مد نظر شماست را باید در هفته‌های آینده مورد تجزیه و تحلیل قرار داد و در خصوص آن صحبت کرد.

از عملکرد حسینی در این دیدار برای ما بگویید.

حسینی دروازه‌بان خیلی خوبی است و در این سالها کمک شایانی به استقلال کرده است اما در خصوص صحنه مربوط به پنالتی باید گفت اینگونه اشتباهات برای هر بازیکنی پیش می‌آید و حسینی نیز از این قاعده مستثنی نیست. متاسفانه شرایط در استقلال به گونه‌ای است که اکثر بازیکنان تمرکز لازم را نداشته و اشراف لازم بر کار ندارند. این روزها فشار روی بازیکنان زیاد است.

دلیل این اتفاق چیست؟

عدم مدیریت حاکم بر باشگاه. با نگاهی به اتفاقاتی که از ابتدای فصل در استقلال رخ داده است متوجه چرایی ماجرا می‌شوید.

فرهاد مجیدی در گفتگو با مدیران باشگاه اعلام کرده به جای من به دنبال سرمربی خارجی باشید و حالا زمزمه‌های حضور دوباره استراماچونی به گوش می‌رسد. نظر شما در این خصوص  چیست؟

با آنچه از مدیریت استقلال در چند ماه اخیر شاهد بوده‌ایم آنچه باید را انجام نمی دهند بلکه کاری را که خودشان  دوست دارند، انجام می‌دهند.

تعطیلات پیش آمده در لیگ را فرصت مناسبی برای بهبود اوضاع استقلال می‌دانید یا خیر؟

قطعاً این تعطیلات می‌تواند فرصت مناسبی برای بهتر شدن اوضاع باشد اما با شرایط عجیب و غریبی که شاهد آن هستیم بعید می‌دانم اتفاق خاصی رخ دهد مگر در تعطیلات قبلی چه اتفاق مثبتی رخ داد که حالا انتظار بهبود اوضاع را داشته باشیم؟ در شرایط فعلی همه به فکر این هستند که چه کسی قرار است هدایت استقلال را در آینده به عهده بگیرد.

 

منبع خبر ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار