کدخبر : 23276 تاریخ انتشار :
A

هری کین مصدومیت خود را به اردوی انگلیس برد!

هری کین مصدومیت خود را به اردوی انگلیس برد!

باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد که هری کین برای آزمایشات بیشتر به اردوی تیم ملی انگلیس ملحق شده است.

به گزارش ورزش 360، هری کین با وجود مصدومیت در جریان بازی بایرن مونیخ مقابل آینتراخت فرانکفورت، به تیم ملی انگلیس پیوست. کاپیتان سه شیرها در دقایق پایانی تساوی 3-3 بایرن مونیخ مقابل آینتراخت فرانکفورت دچار آسیب دیدگی شد و نتوانست به بازی ادامه دهد.

کین علی‌رغم آسیب از ناحیه پای راست، مستقیماً از فرانکفورت به انگلیس سفر کرد تا پیش از مسابقات آتی لیگ ملت‌های اروپا به تیم ملی کشورش ملحق شود.

باشگاه بایرن مونیخ روز دوشنبه در بیانیه‌ رسمی خود آخرین وضعیت هری کین را به‌روزرسانی کرد: "هری کین که به دلیل مصدومیت مجبور به تعویض شد، مستقیماً از فرانکفورت به انگلیس سفر کرد و توسط پزشکان فدراسیون فوتبال این کشور معاینه می‌شود. برای تشخیص دقیق‌تر به زمان بیشتری نیاز است."

این باشگاه همچنین درباره دایو اوپامکانو و ماتیس تل هم نوشت: "واحد پزشکی بایرن تایید می‌کند که دایو اوپامکانو پس از بازی با آینتراخت فرانکفورت دچار کشیدگی ران شده است. همچنین ماتیس تل از ناحیه شانه مشکل دارد. به عنوان یک اقدام احتیاطی و پس از مشورت با اتحادیه‌های فوتبال مربوطه، این دو بازیکن به تیم‌های ملی خود ملحق نشدند."

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار