کدخبر : 23275 تاریخ انتشار :
A

احضار ستاره ملی‌پوش به خاطر مصاحبه درباره ترسوها!

احضار ستاره ملی‌پوش به خاطر مصاحبه درباره ترسوها!

محمدرضا سنگ‌سفیدی، بازیکن باتجربه تیم ملی فوتسال، جهت ارائه پاره‌ای از توضیحات به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد.

به گزارش ورزش 360، با کنار رفتن تیم ملی فوتسال از جام جهانی 2024، تعدادی از بازیکنان تیم ملی طی گفت‌وگوهای متفاوتی با رسانه‌ها در خصوص عملکرد تیمی و همچنین مشکلات داشتند و نسبت به هجمه‌ها واکنش نشان دادند.

محمدرضا سنگ‌سفیدی، عقب‌گیر تیم ملی در آوردگاه بزرگ که عملکرد مطلوبی را نداشت و اخطارهای زرد او در بازی با گواتمالا که منجر به محرومیتش در مسابقه با فرانسه شد، بسیار خبرساز بود. سنگ سفیدی پس از حذف تیم ملی در مصاحبه‌ای با یکی از خبرگزاری‌ها از شرایط تیم ملی گله‌مند بود و جملات تندی بر زبان آورد.

سنگ‌سفیدی گفته بود: «خانواده فوتسال خیلی کوچک است و همه دوست دارند دیگری نتیجه نگیرد. ای کاش زمانی که ما بازی دوستانه نداشتیم، زمانی که لباس‌هایمان خوب نبود، زمین نداشتیم، اردو نداشتیم و زمانی که هیچکس سراغی از ما نگرفت و تنها به جام جهانی رفتیم، خیلی‌ها صحبت می‌کردند. اما متاسفانه برخی آدم‌ها ترسو و به دنبال جایگاه هستند.»

اگرچه دلیل اصلی کمیته اخلاق از دعوت سنگ‌سفیدی مشخص نیست، اما به نظر می‌رسد مصاحبه او باعث شده است که این کمیته برای ارائه پاره‌ای از توضیحات وی را احضار کند.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار