کدخبر : 2512 تاریخ انتشار :
A

ترکیب گل‌گهر و ذوب‌آهن اعلام شد

ترکیب گل‌گهر و ذوب‌آهن اعلام شد

دو تیم ذوب آهن و گل گهر از دقایقی دیگر به مصاف هم می روند.

 

به گزارش ورزش 360، مارینوس اوزنیدیس سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر فهرست یازده بازیکن اصلی خود را برای مصاف با ذوب‌آهن مشخص کرد.

براین اساس تیم فوتبال گل‌گهر از ساعت 15 با ترکیب زیر در ورزشگاه فولادشهر و در آخرین بازی نیم فصل اول مقابل شاگردان محمد ربیعی صف‌آرایی خواهد کرد.

محمدرضا اخباری – ابوالفضل رزاق‌پور، مسیح زاهدی، علیرضا آرتا، بهنام برزای، احمدرضا زنده روح، حمید بوحمدان، علیرضا کوشکی، نوید عاشوری، روبرتو تورس وسعید سحرخیزان.

گل گهر در این مسابقه به مانند همیشه با آرایش 1-3-2-4 پا به زمین می‌گذارد.

سامان فلاح در این مسابقه به دلیل حضور در اردوی تیم ملی غایب است و علیرضا علیزاده هم به دلیل محرومیت و سه کارته در آخرین بازی نیم فصل اول برای گل گهر حضور ندارد.

ترکیب ذوب‌آهن در آخرین بازی فصل با گل‌گهر 

ربیعی در حالی ترکیب تیمش را انتخاب کرده که کمال کامیابی نیا هافبک با تجربه ذوب آهن از روی نیمکت بازی برابر گل‌گهر را آغاز خواهد کرد و نفرات زیر از ابتدا برای ذوب‌آهن بازی خواهند کرد:

پارسا جعفری- سیدمحمد قریشی، نادر محمدی، شایان مصلح، امیرحسین رنگرز جدی، مهرداد رضایی، فردین یوسفی، پوریا آریاکیا محمدحسین اسلامی، مجید علیاری، محمدجواد محمدی

ربیعی مثل تمام بازی‌های این فصل ترکیب ٢-۵-٣ را برای آرایش بازیکنانش در زمین انتخاب کرده و به مصاف گل‌گهر می‌رود که شرایط خوبی در جدول رده‌بندی دارد. 

در حال حاضر گل‌گهر با ٢٢ امتیاز رتبه هفتم را در جدول در اختیار دارد و ذوب‌آهن هم با ٢۴ امتیاز در رتبه ششم قرار دارد.  هر دو تیم این شانس را دارند که در صورت پیروزی جای ملوان را در رتبه پنجم در پایان نیم فصل بگیرند.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار