کدخبر : 23303 تاریخ انتشار :
A

ویدیو | حسن عبدالکریم همچنان وفادار به هواداران پرسپولیس!

عبدالکریم حسن پستی را در اینستاگرام منتشر کرده که مورد توجه پرسپولیسی‌ها قرار گرفته است.

به گزارش ورزش 360، عبدالکریم حسن یکی از جداشده‌های مهم پرسپولیس در پنجره تابستانی پرماجرای ۱۴۰۳ بود. در شرایطی که او با قراردادی یک و نیم ساله به ایران آمده بود پس از احیا در پرسپولیس و قهرمانی با این تیم مورد توجه قطری‌ها قرار گرفت.

ماجرا از این قرار بود که عبدالکریم حسن، کاپیتان تیم ملی قطر، بعد از جام جهانی ۲۰۲۲ پس از درگیری لفظی در فضای مجازی با یک هوادار قطری از فوتبال ملی و باشگاهی قطر کنار گذاشته شد اما بعد از درخشش او در پرسپولیس پروسه ملی آشتی او با فوتبال این کشور شروع شد.

عبدالکریم حسن پس از چند هفته بازی برای الوکره به تیم ملی قطر برای این فیفادی دعوت شد تا بازگشت خود به جمع عنابی پوشان را جشن بگیرد.

او ویدیویی در اینستا منتشر کرد که در آن صدای تشویق خاص هواداران پرسپولیس به گوش می‌رسد. این بازیکن که خیلی زود در ایران محبوب شده بود شعار "حسن حسن یا حسن، حسن عبدالکریم" را بارها از سوی سکوهای پرسپولیسی‌ها شنیده بود و حالا در طرح گرافیکی بازگشتش به تیم ملی این تشویق خاص را استفاده کرده است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار