کدخبر : 23298 تاریخ انتشار :
A

ارغوان جلالی فراهانی کیست؟ درباره داور ایرانی بدون حجاب در مسابقات آمریکا

 ارغوان جلالی فراهانی کیست؟ درباره داور ایرانی بدون حجاب در مسابقات آمریکا

ارغوان جلالی داور ایرانی، در مسابقات جهانی ووشو در آمریکا بدون حجاب حاضر شد. این اقدام او باعث شد برخی رسانه‌ها به فدراسیون ووشو حمله کند.

ارغوان جلالی فراهانی، داور ایرانی، در مسابقات جهانی ووشو در آمریکا بدون حجاب حاضر شد. این اقدام او باعث شد برخی رسانه‌ها از این اقدام با عنوان «اقدام هنجار شکنانه با نام ایران در مسابقات جهانی ووشو آمریکا» به فدراسیون ووشو حمله کند.

فدراسیون ووشو نیز در جوابیه نوشته: «ارغوان جلالی، داوری که با نام ایران در پیکارهای ووشو قهرمانی جهان ۲۰۲۳ تگزاس معرفی شده است، بیش از ۲ سال است که به کشور آمریکا مهاجرت کرده و در آنجا ساکن می‌باشند و‌ فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران نقشی در معرفی ایشان به عنوان داور برای پیکارهای قهرمانی جهان نداشته است.»

«حضور‌ ایشان در این پیکارها در حالی بوده که بیش از ۲ سال است که نامبرده در آمریکا فعال بوده و با فدراسیون آن کشور در رویدادهای مختلف همکاری داشته‌اند و در این مسابقات هم با هماهنگی فدراسیون ووشو آمریکا و کمیته برگزاری، بدون کسب تاییدیه لازم از سوی فدراسیون ووشو ایران در این رویداد حضور یافته است.»

38

ارغوان جلالی یکی از اعضای تیم ملی ووشو بانوان در سال 85 بود که جهت شرکت در بازیهای آسیایی 2006 قطر معرفی شدند. وی بعد از مهاجرت، بیش از ۲ سال با فدراسیون آمریکا در رویدادهای مختلف همکاری داشت.

ووشو قهرمانی جهان ۲۰۲۳

ارغوان جلالی داوری با نام ایران در پیکارهای ووشو قهرمانی جهان ۲۰۲۳ تگزاس معرفی شد، این در حالی بود که او بیش از ۲ سال است که به کشور آمریکا مهاجرت کرده و در آنجا ساکن است و‌ فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که نقشی در معرفی او به عنوان داور برای پیکارهای قهرمانی جهان نداشته است.

جلالی که بیش از ۲ سال با فدراسیون آمریکا در رویدادهای مختلف همکاری داشت، در این مسابقات با هماهنگی فدراسیون ووشو آمریکا و کمیته برگزاری، بدون کسب تاییدیه لازم از سوی فدراسیون ووشو ایران در این رویداد حضور یافت.

 

منبع تابناک
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار