کدخبر : 22213 تاریخ انتشار :
A

وحدت منهای یک نفر در استقلال

وحدت منهای یک نفر در استقلال

پیشکسوتان و مدیران هلدینگ قبل از دربی حساس به تمرین استقلال رفتند.

به گزارش ورزش 360، تیم فوتبال استقلال در حالی امروز به‌منظور برگزاری حساس‌ترین دیدار نیم‌فصل خود راهی اراک خواهد شد که تبعات یک نشست خبری جنجالی از سوی دستیار مدیرعامل این باشگاه همچنان ادامه پیدا کرده و طی روزهای گذشته پیامدهایی را در امر آماده‌سازی تیم به همراه داشته، این در حالی است که بلافاصله بعد از برگزاری این نشست خبری توسط آقای دستیار، اخبار متفاوتی طی چند روز اخیر درخصوص وضعیت ادامه همکاری این فرد که به اندازه تعداد انگشتان دو دست هم برای استقلال سابقه بازی در کارنامه ندارد، منتشر شد! 

از سوی دیگر و بعد از اتفاقات عجیب‌وغریب شنبه شب و اظهارات جنجالی که علیه سرمربی استقلال منتشر شد، این بار بلافاصله مدیران هلدینگ خلیج‌فارس وارد عمل شده و شهریاری نماینده هلدینگ و رئیس هیات‌مدیره استقلال با تقبیح اظهارات دستیار مدیرعامل، حمایت همه‌جانبه خود را از جواد نکونام اعلام کرد. این در شرایطی است که حمایت و پشتیبانی شهریاری و مدیران هلدینگ خلیج‌فارس به‌عنوان مالک باشگاه استقلال از شخص جواد نکونام و تیم تحت هدایت او فقط به یک مصاحبه در کانال رسمی این باشگاه خلاصه نشده و شهریاری به همراه تعدادی از پیشکسوتان باشگاه استقلال روز گذشته در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شدند تا در آستانه برگزاری دیدار دربی، ضمن دیدار با آبی‌پوشان و اعلام حمایت از استقلال و سرمربی این تیم، برای استقلالی‌ها در دیدار پراهمیت پیش رو آرزوی موفقیت کنند. 

همه اینها در شرایطی است که طی روزهای اخیر موضوع انتشار صوت‌های منتسب به برخی از افراد در باشگاه استقلال، فضای پیرامونی این باشگاه در سطح مدیران را تحت‌الشعاع قرار داده تا جایی که مدیرعامل این باشگاه ضمن تکذیب صوت‌های منتشرشده که منتسب به وی‌اند عاملان این اتفاق را تهدید به شکایت کرد. با این حال شنیده‌ها حاکی است که این صوت‌ها طی هفته‌های اخیر در محافل مختلف از سوی آقای دستیار که شنیده می‌شود با این حربه از مدیریت سمت فعلی را گرفته است، برای افراد متعددی پخش شده تا در صحت آن شکی باقی نماند این در حالی است که این‌طور شنیده می‌شود که مدیرعامل باشگاه در جای دیگری مدعی شده این صوت‌ها قدیمی بوده و متعلق به مقطع زمانی فعلی نیستند.

این در صورتی است که عمر دولت فعلی و زمزمه‌های تغییراتی که با وجود روی کار آمدن پزشکیان در بخش‌های مختلف به گوش می‌رسد بیشتر از چند هفته نبوده و به نظر نمی‌رسد حتی اگر این صوت منتسب به سمیعی هم نباشد چطور ادعای قدیمی بودن آن می‌تواند صحت داشته باشد؟! در هر صورت استقلالی‌ها در حالی فرداشب دیدار دربی را برگزار می‌کنند که به‌طور قطع نتیجه آن می‌تواند روی آینده همکاری کادرفنی تاثیر بسزایی را ایفا کند این در حالی است که مدیران بالادستی و پیشکسوتان خوشنام استقلال در آستانه این بازی حساس به وظیفه ذاتی خود مبنی‌بر حمایت از تیم و کادرش جامه عمل پوشانده تا این امر در مقابله با تحرکات و رفتارهایی قرار بگیرد که برخی افراد مدعی استقلالی بودن، انجام دادند تا برای رسیدن به اهداف خود این تیم نتیجه لازم را نگیرد!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار