کدخبر : 22233 تاریخ انتشار :
A

بلیت فروشی دربی 104 شروع شد

بلیت فروشی دربی 104 شروع شد

داربی ۱۰۴ بین استقلال و پرسپولیس چهارشنبه شب در اراک برگزار خواهد شد و از امروز هواداران می‌توانند بلیت های خود را تهریه کنند.

به گزارش ورزش 360، بلیت فروشی دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس که از ساعت ۱۹ چهارشنبه در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار خواهد شد آغاز شده است.

بلیت فروشی این دیدار از صبح امروز برای هواداران دو تیم آغاز شده و طبق تصمیم‌گیری شورای تامین اراک ۸۰۰۰ بلیت برای این دیدار فروخته خواهد شد.

قیمت بلیت‌ها ۲۵۰ هزار تومان اعلام شده است.

هواداران سرخابی می توانند از سامانه https://footballeticket.ir نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.

قیمت بلیت 250 هزار تومان برای هواداران سرخابی

جلسه شورای تامین استان مرکزی برای برگزاری هرچه بهتر دربی روز گذشته در اراک با حضور نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال و همچنین بهمنی و روشنک از مسئولان سازمان لیگ برگزار شد و مهم‌ترین تصمیمات اتخاذشده در این جلسه مربوط به قیمت بلیت و تعداد آن بود.

در این نشست نماینده باشگاه استقلال اعلام کرد این باشگاه مبلغ 250 هزار تومان را برای قیمت بلیت‌های دربی در نظر گرفته و این رقم شامل همه سکوهای ورزشگاه امام خمینی(ره) می‌شود. با نظر شورای تامین فقط هشت‌هزار بلیت (70 درصد گنجایش ورزشگاه) بلیت فروخته خواهد شد و سکوها نیز به‌صورت مساوی بین تماشاگران سرخابی تقسیم می‌شود. البته سود بلیت‌فروشی به تیم میزبان که استقلال باشد تعلق خواهد گرفت. همچنین بانوان اجازه ورود به ورزشگاه را نخواهند داشت. دربی 104 قرار است برای دومین‌بار در تاریخ لیگ برتر در خارج از ورزشگاه آزادی و ساعت 19 چهارشنبه‌شب در ورزشگاه امام خمینی(ره) استان مرکزی برگزار شود. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار