کدخبر : 22067 تاریخ انتشار :
A

مهدی طارمی چهره ویژه دربی دلامادونینا

مهدی طارمی چهره ویژه دربی دلامادونینا

مهدی طارمی، لژیونر ایرانی چهره ویژه تقابل اینتر و میلان در شهرآورد میلان خواهد بود.

به گزارش ورزش 360، جذاب‌ترین بازی این هفته بدون شک امشب از ساعت ۲۲:۱۵ در ایتالیا و شهر میلان برگزار خواهد شد و تیم‌های اینتر و میلان در دربی شهر میلان به مصاف هم خواهند رفت. تیم‌های آبی و قرمز شهر میلان از لحاظ روحی وضعیتی کاملا متفاوت نسبت به هم دارند. اینتر فصل جدید سری‌آ را با ۲‌برد و ۲‌تساوی آغاز کرده و در ۴‌بازی، ۹‌گل زده و ۳‌گل خورده است. آبی‌ها در اروپا هم تقریبا نتیجه خوبی در انگلیس گرفتند و توانستند سیتی پپ را با تساوی بدون گل متوقف کنند. در مقابل میلان در سری‌آ، صاحب یک برد، ۲‌تساوی و یک‌شکست بوده و ۹‌گل زده و ۶‌گل خورده داشته است. این در حالی است که لیگ قهرمانان برای میلانی‌ها به بدترین شکل آغاز شده و آنها در گام اول با نتیجه ۳ بر یک مغلوب لیورپول شده‌اند. در ۴۰‌تقابل آخر این ۲‌تیم، اینتر ۲۰‌بار برنده بوده، ۸‌بازی با نتیجه تساوی به پایان رسیده و ۱۲‌برد هم سهم اینتر بوده است.

نکته ناامیدکننده برای میلانی‌ها، نتایج رقم خورده در ۶‌ دربی اخیر است. اینتر در ۶‌بازی آخر، میلان را شکست داده و تنها ۲‌گل از این تیم خورده است. آخرین برد میلان در دربی به سال۲۰۲۲ برمی‌گردد و این به‌هیچ عنوان نکته خوبی برای میلانی‌ها نیست. چهره ویژه این بازی هم کسی نیست جز مهدی طارمی؛ بازیکنی که فصل پیش تا آستانه حضور در میلان پیش رفت و حتی پیش‌قراردادی هم بین طرفین به امضا رسید اما در آخرین ساعات فصل نقل‌وانتقالات همه‌چیز منتفی شد تا مهاجم ایرانی پورتو، یک ‌سال بعد با اینتر قرارداد ببندد و با پیراهن آبی در دربی میلان حاضر شود.

منبع همشهری
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار