کدخبر : 20197 تاریخ انتشار :
A

پرسپولیس ورژن گاریدو؛ غول سرخ بیدار شد

پرسپولیس ورژن گاریدو؛ غول سرخ بیدار شد

پرسپولیس با نتیجه 0-2 و البته شاید بی‌درد سرتر از آنچه پیش‌بینی می‌شد از سد فولاد گذشت.

به گزارش ورزش 360، پرسپولیس با نتیجه 0-2 و البته شاید بی‌درد سرتر از آنچه پیش‌بینی می‌شد از سد فولاد گذشت. کسب نخستین سه امتیاز آن‌هم در آستانه تعطیلی لیگ گامی بسیار کلیدی در مسیر بازگشت پرسپولیس به روزهای خوب گذشته و کاسته شدن فشار از دوش کادر فنی جدید خواهد بود. سرخ‌ها درواقع پیروزی مقابل شاگردان گل محمدی را مدیون 45 دقیقه دوم مسابقه هستند. جایی که بنظر می‌رسید تدابیرگاریدو بالاخره کارساز شده و ترکیب دلخواه به تدریج نمایان گردیده است.

اضافه شدن میلاد محمدی به ترکیب اصلی، جلوتر آمدن امیری و البته آماده‌تر شدن اورونوف حرکت پرسپولیس را  به مراتب روان‌تر کرده بود، بااین‌حال هنوز هم انتقال توپ از دفاع به حمله دشوار بود. تعویض پر بازده خدابنده‌لو با اسدبیگی در آغاز وقت دوم اما سبب تغییری کاملا مشهود در روند حرکتی شاگردان گاریدو شد. بازی ساده، تک ضرب، عاری از نمایش و در خدمت تیم خدابنده‌لو پرسپولیس را راه انداخت. در دقایق پیش از گل نخست اوضاع چنان بود که هر لحظه احتمال باز شدن دروازه فولاد وجود داشت. در نهایت هم ارونوف پس از چند نفوذ انفرادی نافرجام ، بالاخره در دقیقه 70 دروازه مهمان را به زیبایی هرچه تمام‌تر فرو ریخت. این ازبک جوان اگر قدر خود را بداند به مدارج عالی‌تری خواهد رسید. حرکت پا به توپ دیدنی و بویژه شلیک غافلگیر کننده و استثنایی او فراتر از فوتبال آسیا بود.

بعدتر پاس کارساز و زیبای خدابنده‌لو به آل‌کثیر پایه‌گذار گل دوم توسط وحید امیری شد تا هم پرسپولیس گاریدو نخستین پیروزیاش را دشت کرده باشد و هم هافبک متعصب و جوان سرخ توانایی‌هایش را بیشتر به رخ آقای اسپانیایی بکشد.

باهمه این حرف‌ها اما سرخ‌ها کماکان در خط دفاع با ناهماهنگی‌هایی روبرو هستند و برخی بازیکنان مانند احمدزاده هنوز نتوانسته‌اند کارایی خاصی بروز دهند. باوجود کسب این 3 امتیاز بنظر نمی‌رسد گاریدو از وقفه لیگ ناراضی باشد. او حالا با آرامش بیشتری تیمش را می‌شناسد و ترکیب دلخواه را پیدا می‌کند.

در سمت مقابل اما فولاد برای گذر از معضلات فصل پیش و تبدیل شدن به تیمی مهاجم به تلاش و زمان بیشتری نیاز دارد. هواداران فولاد اگر صبوری کنند، یحیی گل محمدی این تحول را کامل کرده و به احتمال فراوان باشگاه پر امکانات اهوازی را به روزهای خوب باز می‌گرداند. احیای ذهنیت برنده مهم‌ترین مأموریت یحیی  و دستیارانش در فولاد آره‌نا خواهد بود. آنها همین که در این وانفسای بی زمینی و دربدری ، یک چمن مناسب و استادیوم زیبا در اختیار دارند چند قدم بلند از سایرین جلو خواهند بود.


 

منبع ورزش‌مدیا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار