کدخبر : 19015 تاریخ انتشار :
A

واکنش سرمربی طارمی به تساوی در اولین بازی لیگ

واکنش سرمربی طارمی به تساوی در اولین بازی لیگ

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، از نتیجه تساوی مقابل جنوا راضی نیست و انتظار داشت که تیمش بهتر عمل می‌کرد.

به گزارش ورزش 360، اینتر در هفته اول رقابت‌های فصل جدید سری A به مصاف جنوا رفت و در خانه حریف به تساوی 2-2 رسید. اینتر پس از دریافت گل موفق شد توسط مارکوس تورام دو مرتبه به گل برسد اما خطای پنالتی که یان بیسک در وقت‌های اضافه نیمه دوم مرتکب شد، به نراتزوری اجازه نداد امشب با سه امتیاز زمین حریف را ترک کند.

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، پس از تساوی مقابل جنوا با خبرنگاران صحبت کرد. او در ابتدا گفت:"بله ناراحتیم چون بازیکنان بازی جدی و متمرکزی را انجام دادند. ما در نیمه اول موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و یک گل روی خوش شانسی حریف دریافت کردیم و سپس خوب واکنش نشان دادیم."

نیمه دوم؟

در نیمه دوم کمی کندتر بودیم. با این حال من راضی نیستم: بعد از گل اصلانی را وارد زمین کردم تا مالکیت توپ را بهتر مدیریت کنیم. دریافت دو گل مانند گل‌هایی که امشب دیدیم، پیروزی در مسابقات را دشوار می‌کند. بازیکنانم یک بازی خوب انجام دادند اما این یک نتیجه تساوی است که ما را راضی نمی‌کند. تیمی مثل ما اگر در دقیقه 84 جلو بیفتد نباید چنین گلی دریافت کند.

وضعیت تیم؟

دیدم که تیم در زمین خیلی متمرکز است و  به همین دلیل احساسات بسیار خوبی به من دست می‌داد. ما تازه کار را با هم شروع کرده‌ایم، باید کار کنیم. قهرمان شدن دشوار است، قهرمان شدن دوباره حتی بیشتر از آن سخت است. بازیکنان این را می‌دانند و به اندازه کافی بالغ هستند. به همین دلیل من ناراحتم، امروز باید بیشتر از چیزی که دیدیم بازی را مدیریت می‌کردیم.

عملکرد بیسک؟

او یک بازی عالی انجام داد، سپس در 20 دقیقه آخر به اندازه 70 دقیقه اول درخشان نبود. داشتم او را با پاوارد عوض می‌کردم، سپس بعد از زدن گل دوم ترجیح دادم او را نگه دارم، چون آن‌ها بازیکن سرزن داشتند. او باید بیشتر حواسش را جمع کند، خودش این را می‌داند، بیسک بازیکن ارزشمندی است.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار