کدخبر : 21197 تاریخ انتشار :
A

عکس | بنزما خیلی سریع جواب کریستیانو رونالدو را داد

عکس | بنزما خیلی سریع جواب کریستیانو رونالدو را داد

کریم بنزما به سرعت پاسخ رونالدو در مورد مقایسه او و کیلیان امباپه رت در استوری اینستاگرامش داد.

به گزارش ورزش 360، صحبت های فوق ستاره پرتغالی و برتر دانستن امباپه به مذاق کریم خوش نیامد و خیلی زود واکنش نشان داد. بنزما عکسی از توپ طلا که در سال 2022 به دست آورده بود را در استوری اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

کریستیانو رونالدو بار دیگر قهرمان داستان شده اما این بار به خاطر دستاوردهای او در زمین فوتبال نیست. او در روزهای اخیر با مصاحبه هایش خبرساز شده است. مصاحبه ای که با ریو فردیناند داشت.

photo_2024-09-11_12-47-19

فردیناند در بخشی از مصاحبه، کریستیانو را مجبور کرد که بین بنزما یا امباپه یکی را انتخاب کند و پاسخ مشخص بود. او کیلیان را انتخاب کرد در حالی که 9 سال با کریم در رئال هم تیمی بود.

پاسخ بنزما هم سریع بود. ستاره فرانسوی عکسی از توپ طلای خود را در اینستاگرام منتشر کرد. البته قرار دادن توپ طلا در آشپزخانه نیز جالب و عجیب بود. کریم می خواست نشان دهد که او بعد از درخشش در فصل 22-2021 با رئال که با شکست امباپه در پی اس جی نیز همراه بود به توپ طلا رسید. افتخاری که امباپه هنوز به آن نرسیده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار