کدخبر : 20933 تاریخ انتشار :
A

برادران گرایی دوباره جهانی می‌شوند؛ بازگشت محمدرضا گرایی به تیم ملی در وزن تازه

برادران گرایی دوباره جهانی می‌شوند؛ بازگشت محمدرضا گرایی به تیم ملی در وزن تازه

محمدرضا گرایی دوباره به تیم ملی کشتی برگشته است.

به گزارش ورزش 360 با قهرمانی سعید اسماعیلی در المپیک، شانس برگشتن مردانی مثل محمدرضا گرایی و دانیال سهرابی به تیم ملی کشتی فرنگی در وزن 67 کیلو کمتر شده است و با توجه به قدرت سعید اسماعیلی جوان، احتمال قهرمانی های متوالی او در این وزن بیشتر شده است.

محمدرضا گرایی و دانیال سهرابی حالا باید بخت های خود را برای موفقیت در وزن 72 کیلو جستجو کنند و البته برای مسابقات جهانی در اوزان غیر المپیکی، آنها به اردوی تیم ملی کشتی دعوت هم شده اند.

محمدرضا گرایی که با یک طلای المپیک، یک طلای جهانی، یک نقره و یک برنز جهانی یکی از پرافتخارترین مردان کشتی فرنگی ما محسوب می شود که حالا در آستانه 29 سالگی می خواهد تا بازه زمانی المپیک آینده به فعالیت ملی خود ادامه دهد.

اما دانیال سهرابی هم یکی از آماده های کشتی فرنگی امروز ماست که بخت او برای موفقیت در این اوزان با ظهور سعید اسماعیلی و صعود محمدرضا گرایی به وزن 72 کیلو تا حدودی اندک شده است.

بر همین اساس محمدعلی گرایی هم برای مسابقات جهانی اوزان غیر المپیکی به تیم ملی دعوت شده است اما ظاهرا او برای مسابقات جهانی سال آینده به وزن 77 کیلو بر خواهد گشت در حالی که برگشتن محمدرضا گرایی به وزن 67 کیلو بسیار سخت شده است و کمتر کسی در کشتی امروز دنیا جرات دارد با او مبارزه کند.

 

منبع طرفداری
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار