کدخبر : 23191 تاریخ انتشار :
A

اریک تن هاخ: همبستگی بسیار خوبی داشتیم

اریک تن هاخ: همبستگی بسیار خوبی داشتیم

هفته هفتم لیگ برتر انگلیس به پایان رسید.

به گزارش ورزش 360 سوپر ساندی این هفته لیگ برتر خلاف انتظارها به شدت سرد بود و نتوانست بینندگان تلویزیونی را راضی کند. تیم تحت هدایت اونای امری و اریک تن هاخ در حالی به تساوی 0-0 رضایت دادند که در 90 دقیقه، امید گل دو تیم در مجموع به عدد یک هم نرسید. این تساوی که شاید در جلسه سه‌شنبه مدیران منچستریونایتد به جایگاه اریک تن هاخ کمک کند، او را در حالی راهی فیفا دی کرد که تیمش در جایگاه چهاردهم ایستاده است و تفاضل گل منفی دارد. سرمربی هلندی شیاطین سرخ در پایان بازی گفت:

 

فکر می‌کنم این چهارمین کلین شیت فصل بود که چیزی را نشان می‌دهد. همانطور که می‌بینید، سازماندهی و همبستگی بسیار خوبی داشتیم. شخصیت و روحیه خوبی به عنوان یک تیم وجود داشت. مصمم و مقاوم بودیم. تقریبا هیچ شانسی به استون ویلا ندادیم. وقتی به این نحو دفاع می‌کنید و کمی شانس می‌آورید، آن‌ها یک موقعیت بزرگ به دست می‌آورند که البته تنها موقعیت‌شان بود. ما هم چند موقعیت ایجاد کردیم، اما نه خیلی زیاد. ما به تیرک زدیم و همچنین رشفورد فرصت‌هایی داشت. اما دو تیم واقعا برابر بودند.

 

در بازی مقابل پورتو، ساختار بازی ما فوق‌العاده بود، در 25 دقیقه اول بسیار خوب بازی کردیم و پورتو را تحت فشار قرار دادیم. همچنین در بازی مقابل پالاس، مالکیت توپ ما بسیار خوب بود، امسال بازی‌هایی داشتیم که در آن‌ها بسیار خوب بودیم. اما امروز موقعیت‌های زیادی ایجاد نکردیم، اما تیم مقابل هم تیم بزرگی بود. در هفت بازی خود فرصت‌های زیادی ایجاد می‌کنیم اما باید سطح خود را بالا ببریم. باید در نظر داشته باشیم که هویلوند به تازگی بازگشته و هنوز به آمادگی کامل نرسیده است. اما دیگران در حال پیشرفت هستند. من تحت تاثیر رشفورد قرار گرفتم، گارناچو هم بسیار خوب است و در نهایت، آنتونی. می‌دانیم که در این لحظه فقدان گل داریم، از این نظر شروع خوبی نیست و باید سطح خود را بالا ببریم. این موضوعی است که باید در آن پیشرفت کنیم. با این حال چهار کلین شیت داریم.

مالکان منچستریونایتد رو سه‌شنبه جلسه خواهند داشت و گفته می‌شود آن‌ها وضعیت اریک تن هاخ را بررسی می‌کنند. از تن هاخ در این مورد پرسیده شد که او در پاسخ گفت:

 

ما همیشه صحبت می‌کنیم، هر هفته صحبت می‌کنیم. همه ما با هم هماهنگ هستیم، در یک مسیر قرار داریم و می‌دانیم که یک فرآیند بلندمدت در حال گذر است. ما از دو بازی خارج از خانه بسیار سخت عبور کردیم. ما تیم بودنمان را ثابت کردیم. ایمان و باور تیم را نشان دادیم. در مورد جلسه باشگاه، اگر چیزی وجود داشته بود، به من می‌گفتند. من باید کارم را انجام دهم. باید بازیکنانم را تمرین دهم، تیم را مدیریت کنم و به سوالات شما پاسخ دهم. با این حال، من انتظار دارم با مالکان باشگاه صحبت کنم. سر و صدای زیادی در بیرون از باشگاه در مورد من وجود دارد. در داخل باشگاه، ما ناامید هستیم اما می‌دانیم که باید بهتر باشیم. 

تن هاخ در مورد تعطیلات ملی ماه اکتبر هم افزود:

 

وقتی قصد دارید ادامه دهید، فیفا دی هرگز زمان خوبی نیست. می‌بینید که ما در حال پیشرفت هستیم اما بازیکنان راهی تیم‌های ملی می‌شوند. هر باشگاهی باید با این موضوع کنار بیاید.


 

منبع طرفداری
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار