کدخبر : 23193 تاریخ انتشار :
A

تیاگو موتا: باید به حمله ادامه می‌دادیم

تیاگو موتا: باید به حمله ادامه می‌دادیم

یوونتوس با وجود یک نمایش مسلط و تهاجمی برابر کالیاری، در دقایق پایانی پنالتی داد و برد را با تساوی عوض کرد.

به گزارش ورزش 360 تیاگو موتا، سرمربی یوونتوس پس از تساوی 1-1 برابر کالیاری و پایان روند گل نخوردن تیمش در مصاحبه با DAZN در خصوص عملکرد تیمش گفت:

 بر بازی مسلط بودیم و پس از زدن گل در نیمه اول، بازی را مدیریت کردیم اما باید به حمله ادامه می‌دادیم. در نیمه دوم موقعیت‌هایی ساختیم اما همیشه این احساس وجود داشت که کالیاری به بازی برمی‌گردد. باید در زمینه مدیریت بازی بعد از زدن گل، پیشرفت کنیم. همه بازی‌های سری آ فارغ از حریف، پیچیده هستند. امروز به حریف فضا دادیم تا به بازی برگردد و نتوانستیم بازی را تمام کنیم.   ما امروز همه کار کردیم. پنالتی برای حریف و کارت قرمز در پایان بازی، باعث شد کسب نتیجه دلخواه ما سخت شود. درباره ولاهوویچ، چیزی برای گفتن ندارم. این شرایط برای هرکسی می‌تواند پیش بیاید. 

اخراج فرانسیسکو کونسیسائو: 

 صحبت اخراج کونسیسائو را ندیدم اما اگر حرکتش تمارض بوده، اخطار گرفتنش درست بوده است. انجام ندادن چنین حرکاتی، چیزی است که مدت‌ها درباره‌اش صحبت کرده‌ایم. به چیزی که داور دید، اعتماد دارم اما تمارض نباید تفسیر داشته باشد؛ یا حرکت اتفاق افتاده یا نه. در کل شبیه‌سازی و تمارض چیزی است که نباید در فوتبال وجود داشته باشد و به آن آسیب می‌زند. 

سرمربی یوونتوس همچنین تایید کرد تعویض تئون کوپماینرس به‌علت احساس ناراحتی او بوده و وضعیتش به‌زودی بررسی خواهد شد.  

 

منبع طرفداری
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار