کدخبر : 6597 تاریخ انتشار :
A

تغییرات بدنی هادی چوپان از زبان مربی ایرانی‌اش

تغییرات بدنی هادی چوپان از زبان مربی ایرانی‌اش

هنی رامبد مربی سرشناس دنیای بدنسازی درباره تغییرات بدنی هادی چوپان از مستر المپیا تا آرنولد کلاسیک صحبت کرده است.

به گزارش ورزش 360، هنی رامبد مربی سرشناس دنیای بدنسازی درباره تغییرات بدنی هادی چوپان در بازه زمانی بین مستر المپیا و آرنولد کلاسیک صحبت کرده و از تاثیر نورپردازی متفاوت استیج آرنولد کلاسیک گفته است.

رامبد بعد از شب نهایی آرنولد کلاسیک 2024 و در ساعات اولیه بامداد، در یک گفت‌وگوی هماهنگ نشده با نیک میلر مالک کانال یوتیوبی پرمخاط نیک استرنگث اند پاور وارد گفت‌وگو شد و درباره مسائل مختلفی صحبت کرد.

بخشی از این گفت‌وگو به هادی چوپان اختصاص داشت و مربی سرشناس هادی چوپان در این گفت‌وگو مسائل مختلفی را درباره وی مطرح کرد.

مسائلی که تغییرات بدنی هادی چوپان از مستر المپیا تا آرنولد کلاسیک یکی از مهم ترین بخش‌های آن بوده است.

مهم ترین تفاوت هادی چوپان و سامسون داودا ، کاندیشنینگ بود

هانی رامبد در بخش اول صحبت های خود و در پاسخ به این سوال که وجه تمایز هادی چوپان و سامسون داودا در آرنولد کلاسیک 2024 چه بوده، گفت:

به طور مشخص کاندیشنینگ. موضوع کاندیشنینگ بود. وقتی به سطح مشخصی از کاندیشنینگ، پوست نازک و عضلات پرچگالی می‌رسین این موضوع به شدت در نورپردازی استیج مانند آرنولد کلاسیک تاثیرگذار است. آرنولد کلاسیک نورپردازی بسیار خوبی دارد و شما واقعا می‌تونستید پوست نازک، چگالی، جرئیات و فیبرها رو ببینید. به خاطر جزئیات زیادی که قابل مشاهده بودن، نه تنها چگالی عضلات و کاندیشن برجسته شدن بلکه شیپ بدنی هادی هم کاملا برجسته شد و این چیزیه که هادی باهاش مقابل حریفش قرار گرفت.

هانی رامبد در ادامه صحبت های خود گفته:

این چیزی بود که به ما کمک کرد تا به باریک کردن کمر هادی ادامه بدیم. این برنامه ما از آماده سازی مستر المپیا تا آماده سازی آرنولد کلاسیک بود که کمرش رو باریک تر کنیم، در عین حال عضلات سه بعدیش رو حفظ کنیم و کمرش رو کاملا حکاکی کنیم! جایی که به نظرم درک به هادی تو مستر المپیا برتری داشت، نمای پشت بود. فکر می‌کنم عضلات پشت هادی چگالی و جزئیات بیشتری به قبل داشت.

منبع سرخ نیوز
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار