کدخبر : 3515 تاریخ انتشار :
A

عکس | طعنه جالب و جدید هادی چوپان به رقبا

عکس | طعنه جالب و جدید هادی چوپان به رقبا

هادی چوپان که روز گذشته با انتشار چند استوری خبرساز شده بود، این بار با انتشار یک ویدئوی دیگر به استقبال رقبای خود رفت.

به گزارش ورزش 360، با وجود تغییر نسبی این رویه بعد از مستر المپیا که به نظر می‌رسد با توافق هادی چوپان و هنی رامبد علملیاتی شده، اما باز هم حجم فعالیت هادی چوپان در شبکه‌های اجتماعی با بدنسازانی چون درک لانسفورد، سامسون داودا و نیک واکر قابل قیاس نیست. هر چند هادی استفاده از این شبکه‌های اجتماعی برای ارسال پیام‌هایی به مخاطبان خاص خود را به خوبی بلد است!

روز گذشته هادی چوپان چند استوری با چاشنی رجزخوانی منتشر کرد و امروز نیز ویدئویی را در صفحه شخصی خود پست کرد، ویدئویی که در آن صراحتا اشاره به شخص خاصی نشده بود با این حال کدهای هادی چوپان در آن کاملا مشخص بوده و گرگ ایرانی در مقام پاسخگویی به برخی اظهارات روزهای اخیر برآمده است.

هفته گذشته سامسون داودا در یکی از مصاحبه‌های متعدد خود به رقابت با هادی چوپان در آرنولد کلاسیک 2024 اشاره کرد و کری سنگینی برای او خواند. این بدنساز نیجریه‌ای به نورپردازی استیج آرنولد و مسائلی چون روتین انفرادی بدنسازان برای داوران در این استیج اشاره کرد. در نهایت سامسون داودا مدعی شد استیج آرنولد، استیج خودش است!

و اما پاسخ گرگ ایرانی، به همان سبک بود که انتظار می‌رفت. ابتدا یک ویدئوی یک ثانیه از موربی‌های بی‌نظیر از سوی هادی چوپان منتشر شد. شاید برای‌تان سوال باشد که چرا ویدئو؟ اصلا چرا هادی چوپان ویدئوهایی یک تا سه ثانیه را به اشتراک می‌گذارد؟ در پاسخ باید شما را به شهریور امسال ارجاع دهیم، روزی که هادی چوپان صراحتا گروهی از بدنسازان را که همه روزه از خود عکس منتشر می‌کنند را به دستکاری تصاویر متهم کرد و مدعی شد برخی اقدام به انتشار عکس می‌کنند تا از خدمات فتوشاپ به نحو احسن بهره ببرند!

در استوری دوم هادی چوپان در حال تمرین فیگور گیری دیده شد و در سومین استوری، عضلات پشت خود را به رخ کشید و در کپشن نوشت: «زمستان برای گرگ زیباست و من عاشق زمستان هستم»، با چاشنی نام خود با همان لحنی که باب چیک به هنگام معرفی برنده رقابت روی استیج اعلام می‌کند.

یی

امروز هادی چوپان ویدئویی را در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشت. ویدئویی که به نظر دمویی از یک ویدئوی بلند برای کانال یوتیوب هادی چوپان است. در این ویدئو هادی چوپان برای اولین به صراحت حضور خود در آرنولد کلاسیک را تایید کرد. گرگ ایرانی در این ویدئو در حال تمرین و فیگور گیری دیده شد و در پایان این ویدئوی کوتاه به زبان انگلیسی گفت:

برادران، در مورد من صحبت نکنید (با سه تکرار و لحن توام با خشم)

مشخصا هادی چوپان در سلسله پست‌ها و استوری‌های دیروز و امروز خود، پاسخ سامسون داودایی را داده که مدعی شده هادی چوپان را در آرنولد کلاسیک شکست خواهد داد.

گرگ گرسنه وارد می شود

شاید بعد از مستر المپیا و در روزهایی که هادی چوپان مدعی شده بود گرسنه تر باز می‌گردد، برخی این ادعاها را التیامی برای شکست اورلاندو می‌دانستند. با این حال تنها چند هفته بعد از مستر المپیا، ابتدا هنی رامبد به طور تلویحی به حضور هادی چوپان در آرنولد کلاسیک اشاره کرد و چند هفته بعد، فستیوال ورزشی آرنولد رسما حضور هادی چوپان در این رقابت را مورد تایید قرار داد.

این پایان ماجرا بود؟ خیر! گرگ گرسنه در فصل شکار با یک استیج سیر نمی‌شود.یک هفته بعد از اعلام لیست اوهایو، لیست آرنولد کلاسیک بریتانیا نیز اعلام شد و نام هادی چوپان نیز در آن قرار گرفته بود. دو رقابتی که در مجموع 450 هزار دلار جایزه برای قهرمان رقابت در بر خواهد داشت. دو گانه‌ای که هادی چوپان، بعد از 5 سال متوالی حضور انحصاری در مستر المپیا، آن دو را برای رقابت در طول فصل انتخاب کرده است.

در واقع آرنولد کلاسیک اوهایو استیجی برای نشان دادن این موضوع است که هادی همچنان شماره یک بدنسازی حرفه‌ای است، اما چرا آرنولد کلاسیک بیرمنگام؟ شاید بردن سامسون داودا در انگلیس لذت بیشتری برای گرگ داشته باشد، به هر حال گرگ در انتظار شکار خود نمی‌ماند و تا هر جایی که لازم باشد پیش می‌رود، حتی تا خانه هدف!

منبع سرخ نیوز
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار