کدخبر : 8870 تاریخ انتشار :
A

شایعه جذاب درباره یحیی گل‌محمدی؛ تیم جدید او مشخص شد؟

شایعه جذاب درباره یحیی گل‌محمدی؛ تیم جدید او مشخص شد؟

هنوز ۲۴ ساعت از وعده هوشنگ نصیرزاده برای انتخاب سرمربی خارجی نگذشته که حالا از تبریز، شایعاتی مبنی بر جدی شدن موضوع بررسی شرایط حضور یحیی گل‌محمدی به عنوان جانشین خمس به گوش می‌رسد.

به گزارش ورزش 360، هر چند که این خبر هنوز از سوی باشگاه تراکتور تایید یا تکذیب نشده و مدیران باشگاه به‌دنبال مربی بزرگ‌خارجی هستند، اما شایعه حضور یحیی در تبریز هم در ساعات گذشته مطرح ‌شده و گویا برای برطرف شدن موانع حضور یحیی‌در تبریز، یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه اقداماتی آنجا داده است.

با این تفاسیر به نظر می‌رسد باشگاه تراکتور در تلاش است که یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی جدید خود منصوب کند و حال باید منتظر ماند و دید در ساعات آینده، نیمکت این تیم پر هوادار چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد.

در این شرایط در بین گزینه‌های ایرانی هرچند از نام‌هایی مثل مجتبی حسینی، رسول خطیبی، حمید مطهری ‌و…‌ به عنوان گزینه‌های سرمربیگری تراکتور نام برده شده است، اما هواداران تبریزی هیچ‌کدام از آنها را قبول ندارند و از بین‌گزینه‌های داخلی فقط یحیی را قبول خواهند کرد.‌در این‌ رابطه فقط کافی است نگاهی به واکنش‌های هواداران تراکتور و‌ خط‌و‌نشان ‌آنها برای مدیریت باشگاه بیاندازید. صبرشان لبریز  شده و مربی بزرگ‌ می‌خواهند‌ تا نتیجه بگیرند.

باید دید با شروع روز جدید مدیران باشگاه درباره شایعه مذاکره با یحیی یا روند مذاکره با مربیان خارجی چه صحبت‌هایی انجام خواهند داد

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار