کدخبر : 7576 تاریخ انتشار :
A

مارینوس مربی محبوب 3 مربی لیگ برتری!

مارینوس مربی محبوب 3 مربی لیگ برتری!

تیم‌های مدعی قهرمانی نگاه ویژه‌ای به دیدار گل‌گهر و پرسپولیس خواهند داشت.

به گزارش ورزش ۳۶۰، دیدار گل‌گهر و پرسپولیس در هفته بیست و دوم از لحاظ جدول حساسیت بالایی دارد و شاگردان مارینوس می‌توانند با کسب امتیاز مقابل پرسپولیس حساسیت در بالای جدول را بیشتر کنند و تیم‌های استقلال، تراکتور و سپاهان نیم نگاهی به این مسابقه خواهند داشت.

در بین دیدارهای هفته بیست و دوم استقلال شانس بالایی دارد تا با توجه به تقابل تراکتور-سپاهان و گل‌گهر-پرسپولیس فاصله خود را با تیم‌های مدعی بیشتر کند و در صورت پیروزی مقابل مس رفسنجان شانس این را خواهد داشت تا فاصله خود را با دیگر تیم‌های مدعی بیشتر کند.

گل‌گهر سیرجان با توجه به شرایط فنی که دارد که و مهره‌های تاثیرگذاری که در اختیار دارد بازی سختی را برای پرسپولیس رقم خواهد زد، ساختار دفاعی مستحکم، موفقیت در نبردهای هوایی، هافبک‌های دفاعی قلدر و خلاق، بازیکنانی که در لحظه شرایط را تغییر می‌دهند شانس موفقیت گل‌گهر را در این مسابقه افزایش می‌دهد.

بازیکنانی مانند تورس، زنده روح، سعید سحرخیزان و حتی مهره‌های دفاعی مانند مسیح زاهدی و ابوالفضل رزاق‌پور بازیکنانی هستند که در صورت غفلت بازیکنان پرسپولیس نتیجه را تغییر خواهند داد و ضربه سنگینی به پرسپولیس وارد می‌کنند، البته در مقابل پرسپولیس هم شرایط خوبی دارد و بازیکنانی دارد که بازیکنان گل‌گهر تحت تاثیر عملکرد آنها ممکن است کیفیت واقعی خود را به نمایش نگذارند.

یکی دیگر از امیدواری‌های تیم‌های مدعی برای کسب امتیاز گل‌گهر تسلط مارینوس در اجرای تاکتیک‌های دفاعی است که شانس کسب حداقل امتیاز خانگی را در این مسابقه افزایش خواهد داد.

گل‌گهر  در آخرین بازی خود دو بر صفر مقابل سپاهان در اصفهان شکست خورد و در این مسابقه به دنبال کسب امتیاز خواهد بود، آنها در بازی رفت در یک بازی پرحاشیه یک بر صفر از پرسپولیس شکست خوردند و در این مسابقه برای جبران شکست تلاش خواهند کرد.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار