کدخبر : 12474 تاریخ انتشار :
A

خطر حذف بیخ گوش تیم‌ولی والیبال ایران

خطر حذف بیخ گوش تیم‌ولی والیبال ایران

یک تیم دیگر به نزدیکی رتبه رنکینگی تیم ملی والیبال ایران رسیده و خطر حذف و جایگزینی تیم ملی والیبال ایرالن را تهدید می‌کند.

به گزارش ورزش 360، نتایج ضعیف اخیر تیم ملی والیبال ایران باعث شده تا رتبه شانزدهم رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال سقوط کند و امتیاز رنکینگی تیم ملی نیز با کاهش قابل ملاحظه‌ای به ۱۹۸ برسد.

    این نتایج ضعیف تیم ملی باعث شده حتی رتبه شانزدهم ایران هم در خطر قرار بگیرد. تیم والیبال بلژیک که این روزها در لیگ طلایی اروپا در حال گرفتن نتایج خوب است به هفده امتیازی ایران رسیده است و هیچ بعید نیست در صورت ناکامی در هفته دوم لیگ ملت‌ها، جای خود را به بلژیک بدهد.

تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال به ترتیب به مصاف ژاپن، برزیل، بلغارستان و ترکیه می‌رود. اگر چه باخت احتمالی برابر ژاپن و برزیل امتیاز زیادی در رنکینگ از تیم ملی کم نمی‌کند اما اگر در دو بازی دیگر برابر بلغارستان و ترکیه شکست بخوریم به احتمال زیاد جایگاه شانزدهمی خود را تقدیم بلژیک خواهیم کرد.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار