کدخبر : 16251 تاریخ انتشار :
A

اسطوره منچستریونایتد سرمربی جدید تیم ملی فوتبال جامائیکا

اسطوره منچستریونایتد سرمربی جدید تیم ملی فوتبال جامائیکا

دوایت یورک، اسطوره منچستر یونایتد، در آستانه انتخاب به‌عنوان سرمربی تیم ملی جامائیکا است.

به گزارش ورزش 360، طبق شواهد، دوایت یورک، اسطوره منچستر یونایتد، به عنوان سرمربی جدید تیم ملی جامائیکا معرفی خواهد شد. این مهاجم سابق ترینیداد و توباگو، تنها تجربه‌ای کوتاه به عنوان سرمربی تیم استرالیایی مک‌آرتور اف‌سی دارد. 

یورک پس از یک دوره درخشان در دوران بازیگری، تنها شش ماه در استرالیا ماند. اما اکنون به نظر می‌رسد که او آماده بازگشت به مربی‌گری با تیم ملی جامائیکا است. 

این تیم به تازگی با هایمیر هالگریمسون قطع همکاری کرده، که پس از حذف تیمش از کوپا آمه‌ریکا در مرحله گروهی استعفا داد. او اکنون به عنوان سرمربی جدید جمهوری ایرلند منصوب شده است. 

گزارش‌ها نشان می‌دهند که این وضعیت فرصت مناسبی برای یورک برای هدایت تیم ملی جامائیکا فراهم کرده است. فدراسیون فوتبال جامائیکا به دنبال نامی برجسته بوده که بتواند استعدادهای برتر واجد شرایط را متقاعد به پیوستن به این تیم کند. چند عضو فدراسیون انتخاب یورک را تایید کرده‌اند و تنها اعلام رسمی آن باقی مانده است.

به نظر می‌رسد یورک گزینه مناسبی برای آنها باشد. جامائیکا به دنبال جذب چندین استعداد جوان انگلیسی است، از جمله مورگان گیبس وایت از ناتینگهام فارست و جیکوب رمزی از استون ویلا. آنها همچنین امیدوارند جیدن فیلوجن، ستاره هال سیتی را که در آستانه بازگشت به استون ویلا است، متقاعد به انتخاب جامائیکا‌ به عنوان تیم ملی خود کند.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار