کدخبر : 5000 تاریخ انتشار :
A

عملکرد بحث‌برانگیز پرسپولیس در مسابقات دوستانه!

عملکرد بحث‌برانگیز پرسپولیس در مسابقات دوستانه!

پس از روی کار آمدن اوسمار به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس این تیم نتایج عجیبی گرفته است.

به گزارش ورزش 360، پرسپولیس بعد از درخواست لغو بازی خود در رقابت‌های جام‌ حذفی مقابل نفت و گاز گچساران که قرار بود روز جمعه گذشته برگزار شود در همین روز در بازی‌ دوستانه‌ای به مصاف تیم لیگ یکی آریوی اسلامشهر رفت و با نتیجه یک بر صفر بازنده شد.

نتیجه‌ای عجیب که به‌نوعی دومین شکست شاگردان اوسمار در عرض تقریبا دو هفته به حساب می‌آمد. بعد از شکست تحقیر‌آمیز پرسپولیس در امارات مقابل شباب الاهلی، اعضای این تیم خستگی و فشار بالای تمرینات را بهانه قرار دادند اما برای این بازی شرایط کاملا فرق می‌کرد. از این جهت که آنها چند روزی در تهران تمرینات تاکتیکی داشتند و از هر لحاظ خودشان را برای شروع جام حذفی و لیگ آماده کرده بودند.

حتی اوسمار خواستار بازی با حریف سرسختی شد تا آمادگی تیمش برای شروع لیگ را بهتر بسنجد، اما با وجود اینکه حریف این تیم در رقابت‌های لیگ یک شرایط خوبی ندارد، توانست در ورزشگاه کاظمی خیلی راحت برنده بازی دوستانه مقابل پرسپولیس شود. اگرچه سایت رسمی باشگاه پرسپولیس تاکید داشت این تیم مقابل حریف لیگ یکی‌اش در ایجاد موقعیت موفق عمل کرد اما واقعیت امر این است که سرخپوشان مقابل چشمان مدیریت باشگاه عملکرد بحث برانگیزی را ارائه دادند.

 

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار