کدخبر : 17042 تاریخ انتشار :
A

ویدیو | پیام ویژه گولسیانی برای جدایی طلبان پرسپولیس

گئورگی گولسیانی هافبک گرجستانی پرسپولیس بعد از تمدید قرارداد، در مصاحبه‌ای به جدایی ستاره‌های تیم واکنش نشان داد.

به گزارش ورزش 360، پرسپولیس در پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی تعداد زیادی از بازیکنان خود را از دست داد؛ علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، علی نعمتی و وحدت حنانوف، بازیکنانی بودند که جمع سرخ‌ها را ترک کردند و به تیم‌های جدیدی پیوستند.

این موضوع باعث نگرانی هواداران پرسپولیس شده و آنها نسبت به عملکرد مدیرعامل پرسپولیس و ناکامی او در حفظ این ستاره‌ها گلایه دارند.

گئورگی گولسیانی پس از تمدید قرارداد با پرسپولیس در این باره گفت: این بازیکنان مثل اعضای خانواده من در تیم بودند و برایشان آرزوی موفقیت دارم. فوتبال اینطور است، بعضی‌ها می‌آیند و بعضی‌ها می‌روند.

او ادامه داد: مطمئنم باشگاه بیشترین سعی خود را می‌کند که بازیکن جایگزین بیاورد. باشگاه قبلا هم این کار را کرده است و جایگزین‌های خوبی گرفته است.

گولسیانی همچنین عنوان کرد: مهم‌ترین چیز، خود تیم و موفقیت تیم است. همه جا همین‌طور است. مطمئنا مقداری زمان خواهد برد. باید با تیم بازی کنم و ببینم شرایط چطور است.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار