کدخبر : 20803 تاریخ انتشار :
A

هافبک محبوب پرسپولیسی‌ها در نقشی جدید

هافبک محبوب پرسپولیسی‌ها در نقشی جدید

حامد کاویان‌پور، ستاره سابق خط میانی تیم ملی ایران و پرسپولیس، در قالب مسئولیت جدید به فوتبال بازگشته است.

به گزارش ورزش 360، حامد کاویان‌پور که در دهه ۷۰ و ۸۰ یکی از ستاره‌های مهم خط میانی باشگاه پرسپولیس و البته تیم ملی ایران بود، در سال‌های اخیر و بعد از خداحافظی از فوتبال فعالیت چندانی در این عرصه نداشته و بیشتر ترجیح داده به امور شخصی خود بپردازد. البته در ماه‌های اخیر دوباره حامد کاویان‌پور در قالب کارشناس در چند برنامه حضور پیدا کرده و البته در صفحه شخصی خود نیز ارتباط مستقیمی با هواداران پرسپولیس دارد.

اما اخیراً حامد کاویان‌پور فعالیت رسمی خود را به عنوان مدیر فنی رده‌های پایه باشگاه پیکان آغاز کرده و در این باشگاه فعالیت می‌کند.

همچینن بازیکنی که یکی از زیباترین گل‌های تاریخ باشگاه پرسپولیس را در مقابل الهلال و محمد الدعیع به ثمر رسانده، قرار است به زودی در گفتگوی مفصل با ورزش سه، پرده از حقایق عجیب بردارد. کاویان‌پور به خبرنگار ورزش سه گفت که هدف او جذب بازیکنان جوان و یافتن استعدادهای درخشان فوتبال ایران و ساختن بازیکنان بزرگ برای تیم‌های ملی پایه و البته بزرگسالان در سال‌های پیش رو خواهد بود. کاویان‌پور که خودش در سن ۲۰ سالگی در ترکیب ثابت و فیکس تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس قرار داشت و خیلی زود مدارج ترقی را طی کرد، قصد دارد زمینه حضور استعدادهای جوان فوتبال ایران را در باشگاه‌های بزرگ و مهم فوتبال ایران فراهم کند و به هر حال بعد از سال‌ها دوری از فوتبال شاهد حضور او در یک پست جدید در باشگاه پیکان خواهیم بود.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار