کدخبر : 20736 تاریخ انتشار :
A

عکس | خطای ترسناک مدافع ترکیه روی صورت بازیکن حریف

عکس | خطای ترسناک مدافع ترکیه روی صورت بازیکن حریف

برخورد چالار سویونجو با کیه‌فر مور که باعث مصدومیت شدید او از ناحیه صورت و سر شد لحظات ترسناکی را در بازی ولز و ترکیه رقم زد.

به گزارش ورزش 360، تیم ملی ترکیه شب گذشته در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا روبروی تیم ملی ولز به میدان رفت و تلاش دو تیم پس از ۹۰ دقیقه جواب نداد و این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا امتیازات بین ولز و ترکیه تقسیم شده باشد. 

اما اتفاقی که در این بازی رخ داد و توجه بسیاری را به خود جلب کرد مربوط به برخورد شدید چالار سویونجو با کیه‌فر مور بود که به نظر می‌رسد باعث مصدومیت جدی این بازیکن شد و صحنه‌های دردناکی را هم در جریان این بازی در زمین رقم زد. 

photo_2024-09-07_11-06-56

این دو بازیکن در جریان این بازی روی یک صحنه با یکدیگر درگیر شدند و سویونجو در برخوردی که به هیچ وجه عامدانه نبود، پایش را روی صورت بازیکن حریف گذاشت و همین اتفاق باعث شد که بازی برای دقایقی طولانی متوقف و اقدامات پزشکی روی صورت مور انجام شود و او در نهایت توانست با بانداژی خونی بار دیگر به زمین برگردد. 

این که مور تصمیم گرفت پس از این اتفاق بار دیگر به زمین برگردد و کادر پزشکی و داوری این اجازه را بعه او دادند با انتقادهای بسیاری از سوی کاربران در شبکه‌های اجتماعی روبرو شد که معتقد بودند او با مصدومیت از ناحیه سر نباید اجازه ادامه بازی را پیدا می‌کرد.

photo_2024-09-07_11-06-55

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار