کدخبر : 12953 تاریخ انتشار :
A

ویدیو | خلاصه والیبال کوبا 3 - فرانسه 2 در لیگ ملتهای والیبال

فرانسه یکی از بهترین تیم های دنیا و قهرمان سابق المپیک در لیگ ملت‌های والیبال مقابل کوبا با ترکیب دوم به میدان آمد و در دیداری نزدیک شکست خورد.

به گزارش ورزش 360، در چارچوب مسابقات دور گروهی لیگ ملتهای والیبال در شهر اتاوا کانادا، تیم ملی والیبال فرانسه که از ترکیب ذخیره.های خود استفاده می‌کرد با نتیجه سه بر دو مقابل کوبا شکست خورد تا فرصت رسیدن به رتبه سوم را از دست بدهند.

در این مسابقه ابتدا کوبا ست اول را با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ از آن خود کرد. اما در ادامه فرانسوی‌ها ست‌های دوم و سوم را ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۳ بردند تا کار به ست چهارم کشیده شود. این پایان کار نبود و کوبا با پیروزی ۲۵ بر ۲۲ در ست چهارم بازی را به گیم پنجم کشاند. در تای برک یا ست آخر این بازی کوبایی‌ها که چیزی برای از دست‌ دادن نداشتند به آب و آتش زدند و پیروز این ست و بازی شدند و توانستند با کسب ۹.۵۵ امتیاز در رنکینگ فدراسیون جهانی هفته بد خود را با خاطره خوش به اتمام برسانند.

در این بازی میگل لوپز و مارلون یانت هررا به ترتیب بیست و سه و بیست و یک امتیاز برای کوبا کسب کردند و در تیم ملی والیبال فرانسه تئو فاوره بیست و سه امتیاز به دست آورد ولی نتوانست مانع شکست تیمش شود.

کوبا با این برد منتظر دیدار امشب صربستان خواهد ماند تا در صورت شکست این تیم، دوباره به منطقه صعود به المپیک در رنکینگ فدراسیون جهانی برود.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار