کدخبر : 15180 تاریخ انتشار :
A

عکس | شرط‌بندی سنگین رفیق رونالدو روی قهرمانی مسی!

عکس | شرط‌بندی سنگین رفیق رونالدو روی قهرمانی مسی!

قهرمان UFC حالا دل به درخشش کاپیتان افسانه‌ای آرژانتین در کوپا آمریکا چشم دوخته است.

به گزارش ورزش 360، به عقیده کانر مک گرگور آرژانتین به همراه لیونل مسی قهرمان کوپا آمریکای 2024 خواهند شد و او مبلغ سنگینی را هم روی قهرمانی آلبی سلسته شرط‌بندی کرده است.

به گزارش سایت GOAL، کانر مک‌گرگور، ستاره UFC با شرط‌بندی 365 هزار پوندی روی قهرمانی آرژانتین در کوپا آمریکا 2024 حمایت خود از آلبی سلسته را اعلام کرد. مک‌گرگور که به علاقه‌اش به شرط‌بندی‌های کلان مشهور است، پیش از این 60 هزار پوند روی کریستیانو رونالدو برای کسب عنوان آقای گل یورو 2024 شرط‌بندی کرده بود. با این حال، با توجه به عدم گلزنی رونالدو در 4 بازی پرتغال به نظر می‌رسد این شرط‌بندی مک‌گرگور با شکست روبرو خواهد شد.

حالا این ستاره UFC در عوض به رقیب دیرینه رونالدو، لیونل مسی روی آورده است. آرژانتین، قهرمان جام جهانی با کسب پیروزی در هر سه بازی مرحله گروهی به راحتی به مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمریکا راه یافته است. مک‌گرگور با شرط‌بندی 365 هزار پوندی روی قهرمانی آرژانتین، در صورت تحقق این امر، می‌تواند بیش از 1 میلیون پوند به جیب بزند.

photo_2024-07-02_19-11-42

آرژانتین با رهبری مسی، کاپیتان افسانه‌ای خود یکی از مدعیان اصلی قهرمانی کوپا به حساب می‌آید و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف اکوادور خواهد رفت. در مقابل رونالدو برای جبران شرط‌بندی مک‌گرگور، باید در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 گل‌های زیادی به ثمر برساند.

photo_2024-07-02_19-12-12

منبع طرفداری
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار