کدخبر : 12088 تاریخ انتشار :
A

ویدیو| یک معذرت‌خواهی جنجالی و حاشیه جدید سعید دقیقی

سعید دقیقی در پایان بازی تیمش مقابل پرسپولیس که منجر به باخت شد، از هواداران استقلال عذرخواهی کرد!

به گزارش ورزش 360، بعد از شکست ۳ بر ۱ شمس‌آذر در دیدار مقابل پرسپولیس، سعید دقیقی سرمربی این تیم گفت: از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم؛ هرچند گفته بودم که ما برای قرمز و آبی بازی نمی‌کنیم.

او ادامه داد: بازی را در نیمه اول تاکتیکی پیش بردیم و کاملا تیم برتر میدان بودیم؛ ۶ یا ۷ ضربه کرنر داشتیم و روی یک اشتباه فردی گل خوردیم. کاپیتان تیمم که یکی از بهترین بازیکنان تیم ما است؛ شب قبل بازی به شدت مریض شد و با توجه به بضاعت‌مان در مهره، از او استفاده کردیم و این اشتباه را انجام داد. فکر می‌کنم این تنها موقعیت پرسپولیس در نیمه اول روی دروازه ما بود که ایجاد کرد و حتی یک بار هم وارد محوطه ۱۸ قدم ما نشدند.

دقیقی در ادامه گفت: نیمه دوم تغییراتی داشتیم و گل زدیم، گل دوم را می‌توانستیم بزنیم اما پاپی به دلیل فشار و خستگی نتوانست ضربه آخر را بزند. تیم بزرگ پرسپولیس هر مهره‌اش که وارد میدان می‌شود؛ با تجربه هستند و شرایط سخت را تجربه کردند اما من درود می‌فرستم به شرافت بازیکنانم. فکر می‌کنم دو گلی که پرسپولیس به ما زد فقط بحث اشتباهات فردی بود و این بچه‌ها بابد تجربیات بیشتری به دست آورند اما باز هم خودشان را در فصلی که گذشت به بهترین شکل اثبات کردند.

دقیقی در پایان گفت: تمام تلاش‌مان را کردیم و در این بازی من به اندازه تمام مسابقات فصل در کنار زمین حرص و جوش خوردم تا فقط از شرافت‌مان دفاع بکنیم. فوتبال است و تیم بزرگ پرسپولیس به دنبال قهرمانی بود و ما هم دنبال اثبات خودمان. می‌توانستیم نتیجه‌ دیگری رقم بزنیم اگر در تک صحنه‌ها بچه‌ها گوش به نکات تاکتیکی من می‌دادند؛ آن گل‌ها را نمی‌خوردیم. در کل تبریک می‌گویم به آن‌ها.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار