کدخبر : 12027 تاریخ انتشار :
A

ویدیو | صحبت های غم انگیز ستاره تیم ملی پس از آخرین بازی لیگ ملتهای والیبال

مصاحبه دردناک ستاره تیم ملی والیبال ایران پس از دیدار برابر آرژانتین حواشی زیادی در پی داشت.

به گزارش ورزش 360، صحبت های غم انگیز مرتضی شریفی بعد از شکست برابر آرژانتین: الان دوساله همیشه میایم مصاحبه میکنیم از شما عذرخواهی میکنیم٬ یه دل و جنگنده هستیم اما زورمون نمیرسه٬ هرچی از دستمون برمیاد تو زمین انجام میدیم اما تهش اینطوری میشه٬ من شرمندم.

مرتضی شریفی امتیاز آورترین بازیکن دیدار ایران آرژانتین بود.

تیم ملی والیبال ایران در چهارمین و آخرین مسابقه خود در لیگ ملت‌های والیبال مقابل آرژانتین قرار گرفت و در حالی که عملکرد فوق العاده‌ای از خود ارائه داد نهایتاً با نتیجه سه بر دو شکست خورد.

باخت به آرژانتین باعث شد که تیم ملی والیبال ایران همچنان در حسرت کسب پیروزی در لیگ ملت‌ها بماند و به قعر جدول این رقابت‌ها سقوط کند. والیبالی که در یک دهه اخیر بارها تاریخ‌سازی کرده و رقبای بزرگ خود را شکست داده اما حالا این روزها وضعیت خوبی را تجربه نمی‌کند.

در این یکی دو سال بارها شاهد بودیم که بعد از باخت‌های تیم ملی بازیکنان آمدند و مصاحبه‌های تکراری انجام دادند. بعضی‌ها دلایل باخت تیم ملی را تشریح کردند و برخی دیگر صرفاً بابت شکست‌ها عذرخواهی کردند اما پس از دیدار مقابل آرژانتین مرتضی شریفی گفتگویی با رسانه رسمی فدراسیون والیبال انجام داد که پیش از این کمتر شاهد آن بودیم.

ستاره تیم ملی والیبال ایران که اتفاقاً بهترین بازیکن ما در دیدار مقابل آرژانتین بود در حالی که صدایش می‌لرزید و بغض کرده بود رو به دوربین گفت: "بازی خوبی بود و می‌توانستیم برنده شویم، اما حیف شد. نمی‌دانم چی باید بگم، دو سال است که عذرخواهی می‌کنیم. واقعا نمی‌دانم چی بگم. متاسفم، ببخشید. بازیکنان ایران واقعا یک دل و جنگنده هستند، اما زورمان نرسید و شرمنده شدیم. هر چی از دستمان برآید انجام می‌دهیم اما باز هم نتیجه نمی‌گیرم و خودمان هم از شرایط ناراحت هستیم."

این مصاحبه احساسی مرتضی شریفی بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته و حتی همان کاربرانی که بعضاً با فحاشی ناراحتی خود را از عملکرد تیم ملی نشان می‌دادند از او به خاطر این تعصبی که دارد تعریف و تمجید کرده‌اند.

تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم لیگ ملت‌ها کار دشوارتری پیش رو خواهد داشت اما بازی با آرژانتین خوش‌بینی‌ها را درباره آینده این تیم به شکل قابل توجهی افزایش داد.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار