کدخبر : 8239 تاریخ انتشار :
A

اوسمار ویرا به خاطر حرکتی انسان دوستانه محروم شد!

اوسمار ویرا به خاطر حرکتی انسان دوستانه محروم شد!

مهرداد خانبان به جای اوسمار ویرا مقابل خبرنگاران قرار گرفت.

مهرداد خانبان در نشست خبری پیش از بازی با ملوان شرکت کرد.

مهرداد خانبان اظهار داشت:  در ابتدا می‌خواهم درمورد اخراج اوسمار در بازی با گل‌گهر صحبت کنم. این اخراج در شرایطی اتفاق افتاد که او طبق پروتکل‌های فیفا مبنی بر اهمیت و اولویت داشتن سلامت بازیکنان، در حرکتی انسان‌دوستانه پس از متوقف شدن بازی به دلیل مصدومیت بازیکن حریف، یک تا ۲ متر وارد زمین شد تا به شرایط حاد این بازیکن کمک کند.

وی افزود:  از جایی که اوسمار دید، ممکن بود قائم اسلامی‌خواه متحمل مصدومیت حادی شده و نیاز به رسیدگی فوری داشته باشد. حتی کادر پزشکی گل‌گهر زمان در جریان بودن بازی به درستی و طبق پروتکل‌های فیفا وارد زمین شده و به بازیکن‌شان رسیدگی کردند. حدود ۴_۳ هفته قبل بود که فدراسیون فوتبال کلاسی را برای ما برگزار کرده و از اهمیت ثانیه‌ها در شرایط حادی که بازیکن نیاز به احیا دارد، صحبت شد‌. حتی گفتند فیفا اجازه داده بدون قطع شدن بازی توسط داور، مربی یا کادرپزشکی و آمبولانس وارد زمین شوند. به همین دلیل اخراج اوسمار سخت‌گیرانه بود‌. از آنجائیکه داور و کمک‌هایش متوجه شرایط حاد اسلامی‌خواه نشده بودند، چندین بار سرمربی ما با دست اشاره کرد اما بازی قطع نشد اما پس از وقفه بازی ۲ متر به زمین رفت تا داور متوجه شرایط بازیکن شود یا اگر نیاز به کمک بیشتری مثل ورود آمبولانس یا .... بود، این کار انجام شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار